Позив на конференцију
Поштоване колегинице и колеге,
Позивамо Вас на Девету конференцију интерних ревизора Србије, која ће се одржати 24. и 25. септембра 2020. године у Београду – Борчи у пријатном амбијенту хотела „Kovilovo Resort“.
Учесници конференције имаће могућност да стекну сазнања о разноврсним и актуелним питањима из области интерне ревизије и са њом повезаним темама.
Конференција је намењена интерним ревизорима из приватног и јавног сектора, ИТ ревизорима, стручњацима из области финансијског управљања и контроле, стручњацима за корпоративно управљање, интерне контроле и управљање ризицима, рачуновођама и екстерним ревизорима као и свима осталима који желе да прошире своја знања из области које ће Конференција обухватити – било да долазе из привреде, јавног сектора или финансијских институција.
Предавачи на Конференцији биће истакнути стручњаци и професионалци из Србије и региона и других европских земаља са којима традиционално сарађујемо.
Надамо се да ће учешће на конференцији бити најбоља прилика да се сретнете са колегама, размените професионална искуства и изградите контакте који ће вам бити драгоцени у свакодневном раду. Стога немојте пропустити прилику да будете учесник овог дводневног догађаја.
Теме и предаваче као и детаљну агенду објављиваћемо постепено у наредном периоду. Зато пратите наш сајт www.uirs.rs
Са поштовањем,
Председник УИРС, др Јозефина Беке Тривунац, ЦИА
ПРЕДАВАЧИ ДЕВЕТЕ КОНВЕРЕНЦИЈЕ
Вассилис Моногиос, ЦПА (Грчка), ЦИА, ЦРМА
ИИА Грчка
Током протеклих година (1998.-2016.) радио је међународну ревизију / консултантска компанија. Има професионалне сертификате ЦПА (Грчка), ЦИА и ЦРМА (Институт за интерну ревизију).
Његово искуство се углавном односи на ревизијске и консултантске пројекте у областима корпоративног управљања, интерне ревизије, управљања ризиком, корпоративне стратегије, оперативног унапређења и корпоративног извештавања (извештаји МСФИ, извештаји о друштвеној одговорности, интегрисани извештаји).
Вассилис има значајне активности као аутор, предавач и истраживач у областима своје стручности, у Грчкој и иностранству. Од 2007. године инструктор је за припреме курсева ЦИА / ИИА.
Контакт подаци
Тел: (+30) 6936790814
Linked in profile: https://gr.linkedin.com/in/vassilis-monogios-0055642a
Темa: Квалитет рада интерне ревизије кроз примере и проблеме / The quality of internal audit work – specific problems and examples
др Тамара Стојановић
ИИА Босна и Хецеговина, Доцент доктор у областима рачуноводства, ревизије и пословних финансија на Универзитету у Бањој Луци.
Прије универзитета, радила је као ревизор и консултант у оквиру Економског института у Бањој Луци, пар приватних ревизорских фирми и Агенцији за осигурање РС. Њене публикације обухватају: Financial Position Analysis of the Agricultural Industry of the Republic of Srspka, електронска кнјига у издању Lambert Academic Publishing, Germany (2016); Интерна ревизија – Подршка процесу управљања, у издању Академска Мисао, +Београд (2015), и бројне стручне и научне радове који обрађују питања интерне ревизије, интерних контрола, доброг корпоративног управљања и финансијске анализе. Овлаштени је екстерни и интерни ревизор и члан Удружења ревизора и рачуновођа Републике Српске као и Удружења интерних ревизора Босне и Херцеговине.
Темa: Етика и интегритет као елементи контролног окружења: од изазова до додане вриједности /Ethics and integrity as control environment elements: from challenge towards added value
Спирос Андроутсопоулос, ЦИА, ЦИСА
ИИА Грчка, Аудит Супервизор- НБГ Гроуп
CIA, CISA, CSX сертификован. Искусни ревизор информационих технологија са демонстрираном историјом рада у банкарској индустрији. Вештина интерне ревизије, ревизије информационих система, кибернетичке сигурности, пословних процеса и управљања ризицима. Дипломирао је рачунарске науке на Универзитета у Пиреју и МБА фокусирао се на инжењерско-економске системе на Националном техничком универзитету у Атини. Активни члан института ИИА Грчке и филијале ИСАЦА у Атини, а добровољно је учествовао у Комитету за односе са јавношћу, као главни уредник друштвених медија. "
linkedin.com/in/spiros-androutsopoulos-cia-cisa-169b4142
Темa: „Подаци и аналитика и континуирана ревизија у 2020. години: хипер стварност или стварност?“ / Data & Analytics and Continuous Auditing in 2020: Hypes or reality?
Матеј Драшчек, ЦИА, ЦРМА, ЦФСА,
ИИА Словенија, Директор ревизије регионалне банке у Словенији за рад са становнишзтвом
Матеј Драшчек је директор ревизије регионалне банке у Словенији. Поред тога што је био асистент за наставу и гостујући предавач на неколико универзитета и факултета, објавио је бројне стручне и научне међународне чланке о интерној ревизији, људским ресурсима, пословној етици и стратешком управљању. Драшчек је говорио на домаћим и међународним конференцијама, представљајући нове алате и увиде у интерну ревизију, стратешко управљање и етику. Његов чланак са коауторима у часопису „Internal Auditor“ био је најчитанији чланак 2019. Добитник је ИИА награде „William S. Smith” за најбољи резултат на ЦИА испиту. Тренутно је председник ИИА Словеније. Има ЦИА, ЦРМА и ЦФСА.
Темa: "Пословна етика: пут између истине и митова" / "Business ethics: the road between the truths and myths"
Маг. Ханс-Петер Лерцхнер, ЛЛМ, ЦИСА, ЦИА, ЦРМА
ИИА Аустрија
ИИА Аустрија,
Члан одбора за развој водича при ИИА Глобал /"Member of Guidance Development Committee (GDC) at IIA Global"
Темa:
мр Толга Услуер, ЦИА, ЦРМА, ЦФЕ
ИИА Турска, Руководилац Интерне ревизије у "Odeabank" Турска
Господин Толга Услуер је дипломирао економију на Средњоисточном техничком универзитету у Анкари и магистрирао на Институту за друштвене науке Универзитета Бахцесехир у Истанбулу. Тренутно наставља докторске студије у пословној администрацији на Универзитету Иедитепе у Истанбулу, Турска. Господин Услуер започео је своју банкарску каријеру 2000. године као помоћник ревизора у Финансбанк, Турска. Радио је на различитим позицијама у истој банци и на крају као заменик шефа интерне ревизије. Након што је поднео оставку на претходно место, Услуер је почео да ради у Одеабанк јула 2017. као шеф интерне ревизије.
Господин Услуер поседује ИИА сертификате, овлашћеног интерног ревизора (ЦИА), сертификацију за управљање ризиком (ЦРМА) и сертификованог испитивача превара (ЦФЕ) и члан је одбора Института интерних ревизора Турске (ИИА Турска).
Господин Услуер активан је на конференцијама на националном и међународном нивоу и предаје на курсевима са темом „етика и друштвена одговорност“ на семинарима интерне ревизије које ИИА Турска пружа на неколико универзитета у земљи. Објавио је чланке о трансформацији интерне ревизије, односу културе и ефикасности интерне ревизије, а тренутно проучава утицај трансформационог лидерства и иновативне климе на ефикасност интерне ревизије.
Темa: Стварни изазов интерне ревизије у новој ери / The Real Challenge of Internal Audit at the New Era
Лидија Баковић, ЦИСА, ЦИСМ, ЦРИСЦ, ЦГЕИТ, ПЦИП
ИИА Хрватска, Старији ревизор у „Mercury Processing Services International“
Лидија Баковић је чланица Управног одбора ХИИР-а (ИИА Хрватска) и чланица је ИСАЦА-е Хрватска, а била је и чланица Ревизорског Одбора ИСАЦА-е Хрватска. Посљедњих пет година је старији ревизор у подузећу „Mercury Processing Services International“, које се бави процесирањем картичних трансакција. Прије запослења у „Mercury PSI“ радила је као Старији менаџер у ИТ ревизији у ЕY-у, те је била задужена за надгледање ревизорских активности у Хрватској и сусједним државама (Босна И Херцеговина, Црна Гора, Србија, Словенија). Тијеком своје каријере стекла је широко знање у подручјима информацијске технологије, управљања пројектима, сигурности (нпр. ИСО27000 серије стандард) и регулативе „Payment Card Industry (PCI) Security Standards“ те експертизу у ИТ ревизији. Посједује активне ЦИСА, ЦИСМ, ЦРИСЦ и ЦГЕИТ сертификате од ИСАЦА-е и ПЦИП сертификат од „PCI Security Standards Council-a“.
Лидија је чланица Организацијског Одбора Конференције ХИИР-а и судјелује на Конференцији као предавач и модератор од њених почетака прије јерданаест година. Такођер је држала и предавања као гост предавач на предавањима пословне информатике на дипломском и послије-дипломском студију на Факултету економије у Загребу и на Загребачкој школи економије и менаџмента (ЗШЕМ-у).
Темa: Планирање ИТ ревизије / IT audit planning
Сања Кекић, ЦРИСЦ, ЦОБИТ 5
Удружење ИСАЦА Београд
Сања је једна од 50 утицајних жена Европе у области сајбер сигурности за 2019. годину (листа СЦ Магазине УК), оснивачица и председница Удружења ИСАЦА Београд и промотерка ИСАЦА програма “SheLeadsTech“. Добитница је ИСАЦА Глобал награде у 2018. години за изванредне лидере у категорији малих поглавља за промоцију видљивости ИСАЦА-е и њених основних вредности. Чланица је ИСАЦА, ИИА и АЦФЕ.
У својој 22-годишњој каријери, Сања је водила и реализовала различите врсте сложених пројеката у Србији и југоисточној Европи. Пројекти су се фокусирали на управљање, ризик, усклађеност (ГРЦ), управљање ризиком предузећа (ЕРМ), интерну / екстерну ревизију и усклађеност, дизајн и имплементацију система управљања пословним процесима, анализу података, као и процену и побољшање управљања информацијама, подацима и сајбер сигурношћу. Сања је водила неколико пројеката развоја и имплементације банкарских ИС, а водила је и функцију интерне ревизије и ИТ ревизије.
Сања је дипломирала на ПМФ у области математике и информатике, и завршила је ЕМБА у „Cotrugli Business Schoo“l. Такође, поседује сертификате за ризике и контроле информационог система (“CRISC”), “COBIT 5” и интерну ревизију у јавном и приватном сектору.
Темa: Садашњост и будућност интерне ревизије / Present and Future of internal Audit
Сенка Пресечан
ИИА Хрватска
Темa:
Мирослава Гаћеша, АЦЦА
Deloitte, Србија, Директор у Сектору за управљање ризицима у београдској канцеларији
Мирослава Гаћеша одговорна је за форензик услуге и услуге управљања ризицима на територији која обухвата Србију, Црну Гору, Републику Српску и Македонију.
Мирослава има више од 17 година искуства у пружању саветодавних услуга у процесу управљања ризицима, финансијског извештавања и анализе, увођења оптималног модела корпоративног управљања и дизајна пословних процеса, укључујући и пројекте интерне ревизије и јачања ефикасног контролног окружења у корпорацијама широм Централне Европе. Пројекти су испоручени за локалне и међународне организације, јавна предузећа и корпорације, као и банке, примењујући на тај начин богато искуство из локалне и међународне праксе широм Источне Европе у земљама као што су Босна, Црна Гора, Македонија, Хрватска, Украјина и Србија.
Мирославино техничко искуство обухвата услуге интерне ревизије укључујући развој плана интерне ревизије на бази COSO модела управљања и процене ризика, услуге управљања ризицима, вршења истрага и форензичких прегледа у фармацеутској, ИТ индустрији и финансијском сектору, оцена ефикасности контролног окружења и пружање савета у погледу унапређења ефикасности и ефективности контролног окружења.
Темa:
Герие Герритсе
Министарство Финансија - Холандија
Темa:
Арнолд Ромијн
Министарство Финансија - Холандија
Темa:
Атанаско Атанасовски
ИИА Северна Македонија, ванредни професор за рачуноводство на Економском факултету Универзитета Сс. Ћирила и Методија у Скопљу
Господин Атанасовски је члан АЦЦА-е и има јавно искуство у раду са Делоитте, као и академско искуство у настави курсева финансијског рачуноводства и извештавања од 2007. године.
Његова истраживачка интересовања односе се на рачуноводствени квалитет, међународне стандарде финансијског извештавања, обелодањивање и транспарентност предузећа, корпоративно управљање и интерне контроле, нове технологије које могу изазвати поремећаје у рачуноводству итд.
Подржао је активности РОСЦ-а Светске банке и програм РЕПАРИС у Македонији, примјењујући ЦПД и програм професионалног сертификовања за локални Институт сертификованих ревизора Републике Македоније (ИЦАРМ) и ажурирао превод ИФРС-а и ИСА-е на македонски језик. Он је и координатор за ИЦАРМ-ов испитни програм. Поред тога, господин Атанасовски је подржао неколико округлих столова и радионица Центра за реформу финансијског извештавања Светске банке са седиштем у Бечу, укључујући дизајн и спровођење регионалног рачуноводственог образовања за регион западног Балкана.
Његов академски и истраживачки рад представљен је на различитим међународним конференцијама и објављиван у научним часописима.
Темa: Развој блокчејн технологије: тренутни и будући утицај на Интерну ревизију / Blockchain technology developments: near and remote implications for internal auditors
Маја Матић
Агенција за борбу против корупције
Маја Матић поседује више од шеснаест година радног искуства и континуиране едукације у откривању финансијског криминала. Један део тог радног искуства у Министарству финансија, Девизном инспекторату посветила је откривању и анализирању незаконитих трансакција у области девизног, кредитног и спољнотрговинског пословања. Имала је прилике да ради на откривању сумњивих и незаконитих трансакција у међународном промету робе, услуга и интелектуалне својине. Учествовала је у изради прописа у области девизног и спољнотрговинског пословања и спречавања прања новца и радила на либерализацији прописа и хармонизацији регулативе са правилима и принципима Светске трговинске организације, као и радила на имплементацији Манивал препорука и усаглашавању регулативе са ФАТФ и ЕУ стандардима у овој области. Други део тог радног искуства посветила је откривању коруптивних случајева у Агенцији за борбу против корупције, као руководилац организационе јединице у чијој је надлежности решавање случајева које пријаве грађани који у представкама изразе своју сумњу на корупцију у јавном и приватном сектору. Евалуaтор је ГРЕКО организације, Савета Европе, у Петом евалуационом кругу који је посвећен процени усклађености са међународним стандардима у борби против корупције и ефикасности мера за превенцију корупције и промовисање интегритета код извршне власти и полиције. Са великим искуством у разоткривању финансијских превара, недавно је изабрана за потпредседницу АЦФЕ Србија - професионалног удружења које је посвећено откривању свих врста превара у приватном и јавном сектору.
Темa: Интерна ревизија као институционални инструмент за сузбијање корупције. / Internal audit as an institutional instrument for fighting corruption.
Котизација за учешће
Котизација подразумева учешће на конференцији, освежње за време пауза, ручак, свечану вечеру и/или догађај заједничког дружења. Попусти за три и више учесника из Србије односе се на пријављене учеснике из исте организације (исти ПИБ, матични број).
ЗА УЧЕСНИКЕ ИЗ СРБИЈЕ
Уплате до
28. фебруара 2020.
Цена за УИРС чланове
22.000,00 РСД
Цена за остале
24.000,00 РСД
Уплате до
31. августа 2020.
Цена за УИРС чланове
За једног учесника 24.000,00 РСД, за три и више учесника 22.000,00 РСД
Цена за остале
За једног учесника 26.000,00 РСД, за три и више учесника 24.000,00 РСД
Уплате после
31.августа 2020.
Цена за УИРС чланове
За једног учесника 26.000,00 РСД , за три и више учесника 24.000,00 РСД
Цена за остале
За једног учесника 28.000,00 РСД, за три и више учесника 26.000,00 РСД
ЗА УЧЕСНИКЕ ИЗ ИНОСТРАНСТВА
Уплате до
31. августа 2020.
Цена за ИИА чланове
220 ЕУР
Цена за остале
240 ЕУР
Уплате после
31.августа 2020.
Цена за ИИА чланове
240 ЕУР
Цена за остале
260 ЕУР
Пријаве и уплате котизације
Пријаве се попуњавају електронски на сајту www.uirs.rs Пријава се налази на дну стране где је објављена информација о конференцији.
Молимо Вас да приликом попуњавања пријаве у пољу напомена наведете ваш ИД број који се води код Глобал ИИА, као и то да ли ћете присуствовати заједничком догађају и / или свечаној вечери.
Плаћање се врши на основу предрачуна који се доставља путем електронске поште. По уплати УИРС електронски доставља оригинал рачун. Пријаве се примају до 17. септембра 2020., а уплате треба извршити до 21. септембра 2020.
Отказ и повраћај котизације
Повраћај уплаћене котизације могуће је одобрити по оправданом писменом захтеву послатом на е-маил адресу kancelarija@uirs.rs најкасније до 14.09.2020.
Смештај
ДОБРО ДОШЛИ У ХОТЕЛ KOVILOVO RESORT ****
Ковилово је драгуљ природе и бисер туристичке понуде Београда. Хотел је смештен у прелепом природном окружењу и удаљен је од центра града око 20 км.
Препоручује се долазак преко Пупиновог моста, трећи излаз.
За све учеснике обезбеђен је бесплатан паркинг простор.
Смештајни капацитети и цене смештаја на бази ноћења са доручком
(цене само за учеснике конференције)
ТИП СОБЕ | ЦЕНА СОБА ЕУР | ОПИС |
---|---|---|
Једнокреветна (француски лежај) | 60 | Цена за 1 особу |
Двокреветна одвојени кревети) | 75 | Цена за 2 особе |
Трокреветна (одвојени кревети) | 85 | Цена за 3 особе |
Четворокреветна (одвојени кревети) | 95 | Цена за 4 особе |
Петокреветна (одвојени кревети) | 105 | Цена за 5 бособа |
Шестокреветна (одвојени кревети) | 120 | Цена је за 6 особа |
* Цене су изражене у ЕУР по ноћењу са доручком и ПДВ-обрачун по средњем курсу НБС |
Крајњи рок за резервацију соба по наведеним ценама је 31. август 2020.
Напомена: Собе су са великим бројем лежајева зато што је објекат пре свега намењен за смештај спортиста. Уколико желите можете резервисати и велику собу за једну или више особа.
Хотел „Kovilovo Resort“ 4*
Адреса: Србија, 11211 Београд-Борча, ул. Зрењенински пут 170
Тел: : +381 11 2075247; +381 60 8898130
Е-меил: sef.recepcije@kovilovoresort.rs
Сајт: www.kovilovoresort.rs
Рецепција: Славиша Добријевић
Остале информације
Коначна агенда биће објављена на сајту УИРС и достављена чланству и пријављеним учесницима електронским путем.
Симултани превод /енглески-српски-енглески/ биће обезбеђен уколико буде страних предавача или више од 5. иностраних учесника.
Учесници Конференције, носиоци ЦИА и других ИИА сертификата, као и носиоци локалних сертификата, остварују право на 12 бодова континуиране професионалне едукације /ЦПЕ/.
Потврда о учешћу на Конференцији и оствареним бодовима биће послата свим учесницима електронским путем.
Додатне информације могу се добити на адреси kancelarija@uirs.rs или на телефон +381 64 658 7122.
Програмски одбор
- Јадранка Кораћ,ЦИА, председник
- Марија Бановић, ЦИА
- Јелена Рунић, ЦИА, ЦРМА
- Оливера Радовић, ОИР-ЈС
- Младен Кандић, ЦИА