Poziv na konferenciju
Poštovani interni revizori i prijatelji interne revizije
Imamo zadovoljstvo da Vas pozovemo da učestvujete na jedanaestoj konferenciji u organizaciji Udruženja internih revizora Srbije (UIRS) a koja će se održati 12-13. oktobra 2023. u hotelu Mountain Resort & Spa Zlatibor na Zlatiboru. Tema ovogodišnje Konferencije je „Jaka interne revizija – ključ osnaživanja moderne organizacije“.
Konferencija je namenjena internim revizorima kao i prijateljima i poštovaocima interne revizije, a imaće za cilj da pruži nove uvide i znanja o savremenim praksama interne revizije.
Ovogodišnja konferencija baviće se aktuelnim temama poput upravljanja rizicima, digitalne transformacije, inovacija i automatizacije, upravljanje ljudskim resursima, kao i etičkim pitanjima u reviziji.
Učešće na konferenciji je izuzetno važno za sve koji žele da budu u toku sa savremenim praksama u oblasti interne revizije i upravljanja rizicima. Prilika da se čuju predavanja stručnjaka iz ove oblasti, da se uspostave nove poslovne veze, kao i da se proširi mreža poslovnih kontakta su neprocenjive.
Učesnici Konferencije ostvaruju pravo na 12 bodova kontinuirane profesionalne edukacije /CPE/ od čega jedan bod iz etike.
Pozivamo Vas da uzmete učešće na Konferenciji i da svojim prisustvom doprinesete zajedničkom cilju – unapređenju interne revizije u Srbiji.
S nestrpljenjem Vas očekujemo na našoj Konferenciji i nadamo se da ćete uzeti učešće kako bismo zajedno doprineli unapređenju poslovne interne revizije u Srbiji.
Agenda i predavači će naknadno biti ažurirani.
Srdačan pozdrav,
Organizacioni i programski odbori Konferencije.
Predavači
Jens Motel
ECIIA
Tema: Build and maintain an effective and strong Internal Audit unit
Maciej Piołunowicz
IIA Poland
Maciej has over 15 years of experience as an internal auditor in banks. Since 2010 he has been
the Chief Audit Executive of Polish Development Bank (BGK), the third largest bank in Poland,
where he manages a team of twenty – six auditors.
He is a Vice-Chairman of IIA Poland, where he is responsible, among others, for international
cooperation with other Institutes. He has cooperated with IIA Poland for almost two decades.
He holds the CIA designation.
He is a member of the IIA Standards Board, the 20-person body responsible for developing and
maintaining IIA Standards.
He is a lecturer at post-graduate studies on internal audit at different universities, most notably
at the Warsaw School of Economics (SGH), the most widely known economic university in
Poland and at Łazarski university in Warsaw.
Maciej is an author of articles on internal audit and corporate governance published by leading
Polish newspapers and magazines.
He has had a number of presentations during conferences both in Poland and abroad, including
IIA’s International Conferences in 2021 in Singapore and in 2022 in Chicago, ISACA North
America conference in New Orleans in 2022, AFIIA conference in Ghana in 2023 and at
conferences or webinars in Great Britain, Germany, Ukraine, Nigeria, Uganda, Peru and many
others.
Tema: The new Standards
Lior Segal
IIA Izrael
Tema: Audit in the Digital Age: Navigating Transformation's Impact
Goranka Jovanović
DRI
Goranka Jovanović rođena je 1963. godine. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu 1987. godine. U Državnoj revizorskoj instituciji zaposlena je od 2010. godine na mestu ovlašćeni državni revizor. Pre toga je radila u Ministarstvu finansija u Sektoru za kontrolu i reviziju i Gradskoj upravi grada Beograda.
Tema: Efikasnost uspostavljanja interne finansijske kontrole u javnim preduzecima
Jelena Popara,
Direktor Funkcije za internu reviziju, rizike i interne kontrole NIS a.d. Novi Sad
Jelena Popara, direktor Funkcije za internu reviziju, rizike i interne kontrole NIS a.d. Novi Sad I predsednik Komisije za sprovođenje ispita, obuku i kontinuirano profesionalno usavršavanje u Komori ovlašćenih internieh revizora Srbije
Završila je Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, na odseku za finansije, računovodstvo i reviziju, i Master akademske studije „Inženjerski menadžment“ na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu. Stekla je međunarodnu licencu iz oblasti računovodstva i revizije „ACCA“ 2012.godine, CFA nivo 1, kao i zvanje ovlašćenog internog revizora koje dodeljuje Komora ovlašćenih internih revizora u Beogradu. U procesu je sertifikacije na studijama „Master in Computational Finance“ pri Računarskom Fakultetu u Beogradu.
Pre dolaska u NIS, šest godina je radila kao konsultant u kompaniji KPMG Beograd. U NIS-u počinje sa radom 2010. godine, na poziciji direktora Departmana za planiranje, ekonomiku i kontrolu Bloka Promet, a od 2013. godine obavljala je funkciju finansijskog direktora „NIS Petrol“, u Rumuniji. Na mesto direktora Funkcije za internu reviziju, rizike i interne kontrole NIS-a imenovana je u martu 2016. godine.
Jelena Popara poseduje preko 17 godina iskustva u eksternoj i internoj reviziji, konsaltingu, upravljanju rizicima i internim kontrolama, računovodstvu, kontrolingu kao i finansijskom izveštavanju.
Tema: Primena digitalnih alata, analize podataka i mašinskog učenja u internoj reviziji
Mladen Kandić, CIA, CISA
IT revizor, UniCredit Bank
20 godina iskustva u bankarskom sektoru od kojih preko 15 godina u intternoj reviziji. Poslednjih 7 godina na poziciji internog revizora za informacione sisteme.
Za više detalja: https://www.linkedin.com/in/mladen-kandic-cisa-cia-31648647/
Tema: Data Analy**s in Internal Audit
Zorana Grković
BI PRO Consulting
Zorana je diplomirani ekonomista i sertifikovani “data analyst”, strastvena za analizu podataka, modeliranje podataka i čišćenje i vizuelizaciju podataka, sa sposobnošću da sintetiše kvantitativne informacije i aktivno komunicira sa kolegama i klijentima.
Ima iskustvo u identifikaciji poslovnih izazova kao mogućnosti da se na najbolji način iskoristi izveštaj za poboljšanje ukupnog učinka kompanije, a time i njene konkurentnosti kroz skrining načina rada kompanije i manipulacije podacima, pravljenje pouzdanih mapa podataka, ukupni kvalitet podataka, sugerisanje i definisanje KPI-ja.
Sa radošću razvija izveštaje sa Power BI kao alatom iz neobrađenih podataka i pretvara ih u veoma zanimljive, interaktivne i prilagođene izveštaje koji će biti vaš resurs za donošenje odluka, takođe sa mogućnošću da ih delite sa širokom publikom dok vodi računa o bezbednosti podataka. Pored moje profesionalne strane, takođe sam strastveni kuvar u slobodno vreme. Posebno uživam u eksperimentisanju sa receptima i pripremi zdravih kolačića. Ova kreativna aktivnost me inspiriše i omogućava mi da usavršavam svoje veštine u planiranju, pripremi i prezentaciji hrane. Verujem da ovaj hobi naglašava moju posvećenost zdravom načinu života i pažnju prema detaljima, što se prenosi i u moj profesionalni rad.
Tema: Deo koji nedostaje u vašoj digitalnoj revizorskoj slagalici
Zoran Grković
BI PRO Consulting
Zoran Grković je magistrirao na Ekonomskom fakultetu u Beogradu iz oblasti merdžera i akvizicije. Pored toga Zoran je i licencirani broker. Učestvovao je kao deo projektnog tima na najvećim projektima NICEF-a. Paralelno sa redovnim poslom gradio je karijeru trenera predavajući operativnu upotrebu naprednih Excel alata u oblasti finansija. Radno iskustvo je sticao u Agrobanci, Raiffeisen i Piraeus banci i bio je deo projektnih timova koji su uspostavili nove modularne sisteme u oblasti rizika. Neki od najvažnijih su Modul za upravljanje kamatnim rizikom i Modul za upravljanje deviznim rizikom. Od 2015.godine konsultant je za aktivnosti uvođenja sistema Poslovne inteligencije i radio je na implementaciji BI rešenja u kompanijama iz oblasti finansija, osiguranja, faktoringa, industrije odnosno tamo gde je neophodno dobiti iz podatka informaciju a iz informacije odluku. Ukoliko nije u svetu brojki onda je u svetu nota gde voli da svira gitaru.
Tema: Deo koji nedostaje u vašoj digitalnoj revizorskoj slagalici
Dušan Žikić
ISACA
Dugogodišnje iskustvo i ekspertiza u reviziji informacionih sistema, upravljanja IT-em, IT rizicima i informacionom bezbednošću. Iskustvo je stekao u finansijskom sektoru, privredi i IT-ju, kao zaposleni i kao eksterni konsultant. Poseduje značajan broj profesionalnih sertifikata (CISA, CISSP, CRISC, CGEIT, CISM, CFE…). Aktivno učestvuje u izradi ISACA-inih okvira profesionalne prakse, smernica, kao i pitanja za ispite za sticanje sertifikata i obezbeđivanje njihovog kvaliteta. Akreditovani je trener za kurseve u oblasti revizije, sajber-bezbednosti i IT-ja, i čest je predavač na konferencijama i sličnim skupovima. Za svoj najveći doprinos, u profesionalnom delu, smatra mentorski rad i razvoj kadrova.
Tema: Snalaženje u šumi standarda, okvira, regulative… – GRC alati
Laur LeBlanc
IIA Global
Laura LeBlanc is Senior Director – Internal Audit Foundation at the Institute of Internal Auditors (IIA). Laura joined The IIA in 2021 and leads the day-to-day operations of the Internal Audit Foundation. Responsibilities include foundation governance; fund development; research ideation/scoping; academic relations, awards, and grants; and strategic relationship building. Key areas of focus for research include the internal audit talent pipeline, risk management, and the impact of emerging technologies and macro trends on the profession.
Before joining the IIA, Laura led product strategy and new product development for management accountants at the Association of International Certified Professional Accountants. She focused on the future of the finance profession and created CPE courses and certificate programs to upskill and reskill accounting and finance professionals. Laura served as the staff development lead for COSO certificate programs on internal control and enterprise risk management.
Laura earned her Bachelor's and Master’s degrees in English from North Carolina State University. After living in the Raleigh, NC, area for 20 years, Laura recently relocated with her family to Sanford, FL, where she loves weekend visits to Disney World and volunteering as a co-leader for her daughter’s Girl Scout troop.
Tema: Internal Audit: Vision 2035 – Creating Our Future Together
MSc, Jelka Blejec
Insurance supervisor, AZN
Master of sc. degree in economics and postgradual specialization in business audit, both achieved at University in Ljubljana. Having approximately 10 years working experience as an external statutory auditor and 5 years as an internal auditor. Since 2012 employed at AZN as an insurance supervisor
Tema: Supervisory expectations of internal audit in the insurance business
Metka Sedej, FCCA
Insurance Supervision Agency Slovenia
Currently working in the supervisor department of Insurance Supervision Agency Slovenia. Previously she worked in external audit as a certified auditor and has also experience in internal audit.
Tema: Supervisory expectations of internal audit in the insurance business
Sanja Suman
IIA Hrvatska
Tema: Moralne dileme internog revizora u lošoj korporativnoj kulturi - ustati ili odustati
Biljana Sekulovska, CIA, CFCS
IIA Severna Makedonija
Tema: Key point for Quality Assessment and Improvement of IAD Function
prof. dr Vesna Damnjanović
Redovni profesor, Fakultet organizacionih nauka
Redovni profesor dr Vesna Damnjanović diplomirala je i doktorirala na Fakultetu organizacionih nauka, na odseku za Menadžment, gde je i zaposlena kao profesor na Katedri za marketing menadžment i odnose s javnošću. Završila je i specijalizaciju za strateški marketing menadžment u praksi na Chartered Institute of Marketing u Velikoj Britaniji. Rukovodilac je Centra za poslovne studije slučaja na FON-u i direktor svetskog takmičenja u rešavanju studije slučaja Business Belgrade International Case Competition – www.bbicc.org koje je među top 10 takmičenja u celom svetu. Poseduje višegodišnje konsultantsko iskustvo u edukaciji i izradi projekata domaćih i inostranih kompanija u Srbiji i regionu Bila je mentor studenata FON-a koji su pobeđivali na takmičenjima za rešavanje studije slučaja na lokalnom, nacionalnom i svetskom nivou. Održala je gostujuća predavanja u Makedoniji, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Turskoj, Norveškoj, Austriji, Hong Kongu, Bejrutu, Rusiji, Tajlandu i Litvaniji. Dobitnik je nagrade za Razvoj i promociju liderstva među mladima od Srpske asocijacije menadžera, Svetosavske nagrade u 2018. godini i Razvoj job-ready studenata od strane AFA u 2022.godini.
Tema: Self & Team marketing u oblasti interne revizije: interna i eksterna perspektiva
prof. dr Miloš Milosavljević
Vanredni profesor, Fakultet organizacionih nauka
Dr Miloš Milosavljević je vanredni profesor na Fakultetu organizacionih nauka – Univerziteta u Beogradu. Diplomirao je Računovodsto i reviziju na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, a master i doktorske studije završio iz oblasti Finansijskog menadžmenta na FON-u. Do sada je objavio više od 100 radova iz istraživačke oblasti finansijski menadžment i računovodstvo, kao i nekoliko udžbenika (Finansijski menadžment, Evaluacija finansijskih performansi, Upravljanje javnim nabavkama). Konsultantsko iskustvo je stekao u brojnim velikim srpskim preduzećima. Član je borda direktora svetskog takmičenja u rešavanju studije slučaja Business Belgrade International Case Competition – www.bbicc.org koje je među top 10 takmičenja u celom svetu. Kao mentor je vodio timove na više desetina takmičenja. Bio je rukovodilac ili ključni ekspert na više međunarodnih projekata pod pokroviteljstvom Evropske komisije, UNDP, USAID, GIZ, WUS, SDC itd.
Tema: Self & Team marketing u oblasti interne revizije: interna i eksterna perspektiva
Vladan Bošković
Psiholog
Kao psiholog, moj rad je temeljen na principima sistemske porodične terapije. Istovremeno, vršim ulogu facilitatora tretmana za mlade iz ranjivih grupa i pružam porodično savetovanje. Sa dugogodišnjim iskustvom kao koordinator i realizator različitih projekata u zajednici, aktivno doprinosim oblasti socijalne zaštite. Moja misija je pružanje podrške pojedincima, porodicama i organizacijama, posebno u pitanjima komunikacije, donošenja odluka i ostvarivanja pozitivnih promena.
Tema: Savladavanje kognitivnih prepreka u internoj reviziji: povezivanje etike i profesionalizma
Dragan Jović
otKOUČi se
https://www.linkedin.com/in/draganjovic/
Tema: Revizija revizora
Spomenka Wurzburger
Centralna jedinica za harmonizaciju
Tema: Planski i regulatorni okvir IFKJ – planovi i mogućnosti
Vule Mizdraković
Univerzitet Singidunum
Tema: Održivost interne revizije u savremenom poslovanju
Agenda konferencije
Preuzmite PDF agendu12. oktobar 2023
9.30-10.30
Registracija učesnika (kafa i lagani doručak)
10.30-18.00
Predavanja, kafe pauze i ručak
Od 20.15
Svečana večera
13. oktobar 2023.
09.00-14:30
Predavanja, kafe pauze i ručak
Kotizacija za učešće
Kotizacija podrazumeva učešće na konferenciji, osveženje za vreme pauza, ručak oba dana, i koktel večeru prvog dana uz prigodnu muziku.
ZA UČESNIKE IZ SRBIJE
Prijave do
30.09.2023.
Cena za UIRS članove
26,000
Cena za ostale
31.000
Prijave posle
01.10.2023.
Cena za UIRS članove
28.000
Cena za ostale
33.000
Prijave posle
Cena za UIRS članove
Cena za ostale
ZA UČESNIKE IZ INOSTRANSTVA
Prijave do
06.10.2023.
Cena za IIA članove
250EUR
Cena za ostale
300EUR
Cena za IIA članove
Cena za ostale
Za članove iz Srbije:
Cena za UIRS članove 26.000 dinara za uplate do 30.09.2023, od 01.10.2023. 28.000 dinara
Za organizacije koje prijavljuju više od dva (2) člana, iznos kotizacije za trećeg i svakog sledećeg člana je 24.000 dinara po osobi pri čemu se obračun prvo vrši za prijave osoba koje nisu članovi.
Za učesnike koji nisu članovi Udruženja internih revizora Srbije 33.000 dinara
Cena za prijave lica koja nisu članovi UIRS a dolaze iz partnerskih organizacija je 30.000 dinara.
Za učesnike iz inostranstva:
Za članove IIA-a iz inostranstva 250 eura po osobi uključujući i poreze
Cena za ostale 300 eura po osobi
Prijave i uplate kotizacije:
Prilikom popunjavanja prijave navedete obavezno vaš broj GAN-a koji se vodi kod Global IIA (ukoliko imate isti).
Prijave se primaju do 06.10.2023, a uplate je potrebno da izvršite najkasnije do 09.10.2023.
Hotel Zlatibor Mountain Resort & Spa
Smeštaj za vreme Konferencije
Učesnici Konferencije mogu rezervisti smeštaj u hotelu Zlatibor Mountain Resort & Spa na Zlatiboru, https://www.hotelzlatibor-resort.com/ direktnim kontaktom na imejl adresu info@hotelzlatibor-resort.com Napominjemo da prilikom rezervacije smeštaja preko Hotela, u naslovu e-maila navedete „UIRS“ kako biste ostvarili dogovoreni popust. Popust je moguće ostvariti za prijave do 01.10.2023.
Parking
Prilikom planiranja vašeg dolaska na Konferenciju imajte u vidu da se plaća dnevni parking za garažu Hotela u kojem se održava Konferencija. Gosti hotela ne plaćaju usluge parkiranja.
Cena parkiranja iznosi 10 eura dnevno.
Prijava za konferenciju
- Tab test
Pojedinačna prijava/Application for 1 person
Grupna prijava (do 4 osobe)/Group Application for 4 persons
Grupna prijava (do 10 osoba)/Group Application for 10 persons
Odbori konferencije
Programski odbor XI Konferencije
Jadranka Korać, CIA, predsednik
Marija Banović, CIA, član
Olivera Radović, Ovlašćeni interni revizor u javnom sektoru, član
Marija Đorđević, KOR, član
Organizacioni odbor XI Konferencije
Marija Đorđević, KOR, predsednik
Jelena Runić, CIA, CRMA, član
Miklica Veselinović, CIA, član
Mladen Kandić, CIA, CISA, član