Poziv na konferenciju

Poštovani interni revizori i prijatelji interne revizije

Imamo zadovoljstvo da Vas pozovemo da učestvujete na jedanaestoj konferenciji u organizaciji Udruženja internih revizora Srbije (UIRS) a koja će se održati 12-13. oktobra 2023. u hotelu Mountain Resort & Spa Zlatibor na Zlatiboru. Tema ovogodišnje Konferencije je „Jaka interne revizija – ključ osnaživanja moderne organizacije“.

Konferencija je namenjena internim revizorima kao i prijateljima i poštovaocima interne revizije, a imaće za cilj da pruži nove uvide i znanja o savremenim praksama interne revizije.

Ovogodišnja konferencija baviće se aktuelnim temama poput upravljanja rizicima, digitalne transformacije, inovacija i automatizacije, upravljanje ljudskim resursima, kao i etičkim pitanjima u reviziji.

Učešće na konferenciji je izuzetno važno za sve koji žele da budu u toku sa savremenim praksama u oblasti interne revizije i upravljanja rizicima. Prilika da se čuju predavanja stručnjaka iz ove oblasti, da se uspostave nove poslovne veze, kao i da se proširi mreža poslovnih kontakta su neprocenjive.

Učesnici Konferencije ostvaruju pravo na 12 bodova kontinuirane profesionalne edukacije /CPE/ od čega jedan bod iz etike.

Pozivamo Vas da uzmete učešće na Konferenciji i da svojim prisustvom doprinesete zajedničkom cilju – unapređenju interne revizije u Srbiji.

S nestrpljenjem Vas očekujemo na našoj Konferenciji i nadamo se da ćete uzeti učešće kako bismo zajedno doprineli unapređenju poslovne interne revizije u Srbiji.

Agenda i predavači će naknadno biti ažurirani.

Srdačan pozdrav,

Organizacioni i programski odbori Konferencije.

 

Predavači

Jens Motel

ECIIA

Tema: Build and maintain an effective and strong Internal Audit unit

Maciej Piołunowicz

IIA Poland

Maciej has over 15 years of experience as an internal auditor in banks. Since 2010 he has been
the Chief Audit Executive of Polish Development Bank (BGK), the third largest bank in Poland,
where he manages a team of twenty – six auditors.
He is a Vice-Chairman of IIA Poland, where he is responsible, among others, for international
cooperation with other Institutes. He has cooperated with IIA Poland for almost two decades.
He holds the CIA designation.
He is a member of the IIA Standards Board, the 20-person body responsible for developing and
maintaining IIA Standards.
He is a lecturer at post-graduate studies on internal audit at different universities, most notably
at the Warsaw School of Economics (SGH), the most widely known economic university in
Poland and at Łazarski university in Warsaw.
Maciej is an author of articles on internal audit and corporate governance published by leading
Polish newspapers and magazines.
He has had a number of presentations during conferences both in Poland and abroad, including
IIA’s International Conferences in 2021 in Singapore and in 2022 in Chicago, ISACA North
America conference in New Orleans in 2022, AFIIA conference in Ghana in 2023 and at
conferences or webinars in Great Britain, Germany, Ukraine, Nigeria, Uganda, Peru and many
others.

Tema: The new Standards

Lior Segal

IIA Izrael

Tema: Audit in the Digital Age: Navigating Transformation's Impact

Goranka Jovanović

DRI

Goranka Jovanović rođena je 1963. godine. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu 1987. godine. U Državnoj revizorskoj instituciji zaposlena je od 2010. godine na mestu ovlašćeni državni revizor. Pre toga je radila u Ministarstvu finansija u Sektoru za kontrolu i reviziju i Gradskoj upravi grada Beograda.

Tema: Efikasnost uspostavljanja interne finansijske kontrole u javnim preduzecima

Jelena Popara,

Direktor Funkcije za internu reviziju, rizike i interne kontrole NIS a.d. Novi Sad

Jelena Popara, direktor Funkcije za internu reviziju, rizike i interne kontrole NIS a.d. Novi Sad I predsednik Komisije za sprovođenje ispita, obuku i kontinuirano profesionalno usavršavanje u Komori ovlašćenih internieh revizora Srbije
Završila je Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, na odseku za finansije, računovodstvo i reviziju, i Master akademske studije „Inženjerski menadžment“ na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu. Stekla je međunarodnu licencu iz oblasti računovodstva i revizije „ACCA“ 2012.godine, CFA nivo 1, kao i zvanje ovlašćenog internog revizora koje dodeljuje Komora ovlašćenih internih revizora u Beogradu. U procesu je sertifikacije na studijama „Master in Computational Finance“ pri Računarskom Fakultetu u Beogradu.
Pre dolaska u NIS, šest godina je radila kao konsultant u kompaniji KPMG Beograd. U NIS-u počinje sa radom 2010. godine, na poziciji direktora Departmana za planiranje, ekonomiku i kontrolu Bloka Promet, a od 2013. godine obavljala je funkciju finansijskog direktora „NIS Petrol“, u Rumuniji. Na mesto direktora Funkcije za internu reviziju, rizike i interne kontrole NIS-a imenovana je u martu 2016. godine.
Jelena Popara poseduje preko 17 godina iskustva u eksternoj i internoj reviziji, konsaltingu, upravljanju rizicima i internim kontrolama, računovodstvu, kontrolingu kao i finansijskom izveštavanju.

Tema: Primena digitalnih alata, analize podataka i mašinskog učenja u internoj reviziji

Mladen Kandić, CIA, CISA

IT revizor, UniCredit Bank

20 godina iskustva u bankarskom sektoru od kojih preko 15 godina u intternoj reviziji. Poslednjih 7 godina na poziciji internog revizora za informacione sisteme.

Za više detalja: https://www.linkedin.com/in/mladen-kandic-cisa-cia-31648647/

Tema: Data Analy**s in Internal Audit

Zorana Grković

BI PRO Consulting

Zorana je diplomirani ekonomista i sertifikovani “data analyst”, strastvena za analizu podataka, modeliranje podataka i čišćenje i vizuelizaciju podataka, sa sposobnošću da sintetiše kvantitativne informacije i aktivno komunicira sa kolegama i klijentima.
Ima iskustvo u identifikaciji poslovnih izazova kao mogućnosti da se na najbolji način iskoristi izveštaj za poboljšanje ukupnog učinka kompanije, a time i njene konkurentnosti kroz skrining načina rada kompanije i manipulacije podacima, pravljenje pouzdanih mapa podataka, ukupni kvalitet podataka, sugerisanje i definisanje KPI-ja.
Sa radošću razvija izveštaje sa Power BI kao alatom iz neobrađenih podataka i pretvara ih u veoma zanimljive, interaktivne i prilagođene izveštaje koji će biti vaš resurs za donošenje odluka, takođe sa mogućnošću da ih delite sa širokom publikom dok vodi računa o bezbednosti podataka. Pored moje profesionalne strane, takođe sam strastveni kuvar u slobodno vreme. Posebno uživam u eksperimentisanju sa receptima i pripremi zdravih kolačića. Ova kreativna aktivnost me inspiriše i omogućava mi da usavršavam svoje veštine u planiranju, pripremi i prezentaciji hrane. Verujem da ovaj hobi naglašava moju posvećenost zdravom načinu života i pažnju prema detaljima, što se prenosi i u moj profesionalni rad.

Tema: Deo koji nedostaje u vašoj digitalnoj revizorskoj slagalici

Zoran Grković

BI PRO Consulting

Zoran Grković je magistrirao na Ekonomskom fakultetu u Beogradu iz oblasti merdžera i akvizicije. Pored toga Zoran je i licencirani broker. Učestvovao je kao deo projektnog tima na najvećim projektima NICEF-a. Paralelno sa redovnim poslom gradio je karijeru trenera predavajući operativnu upotrebu naprednih Excel alata u oblasti finansija. Radno iskustvo je sticao u Agrobanci, Raiffeisen i Piraeus banci i bio je deo projektnih timova koji su uspostavili nove modularne sisteme u oblasti rizika. Neki od najvažnijih su Modul za upravljanje kamatnim rizikom i Modul za upravljanje deviznim rizikom. Od 2015.godine konsultant je za aktivnosti uvođenja sistema Poslovne inteligencije i radio je na implementaciji BI rešenja u kompanijama iz oblasti finansija, osiguranja, faktoringa, industrije odnosno tamo gde je neophodno dobiti iz podatka informaciju a iz informacije odluku. Ukoliko nije u svetu brojki onda je u svetu nota gde voli da svira gitaru.

Tema: Deo koji nedostaje u vašoj digitalnoj revizorskoj slagalici

Dušan Žikić

ISACA

Dugogodišnje iskustvo i ekspertiza u reviziji informacionih sistema, upravljanja IT-em, IT rizicima i informacionom bezbednošću. Iskustvo je stekao u finansijskom sektoru, privredi i IT-ju, kao zaposleni i kao eksterni konsultant. Poseduje značajan broj profesionalnih sertifikata (CISA, CISSP, CRISC, CGEIT, CISM, CFE…). Aktivno učestvuje u izradi ISACA-inih okvira profesionalne prakse, smernica, kao i pitanja za ispite za sticanje sertifikata i obezbeđivanje njihovog kvaliteta. Akreditovani je trener za kurseve u oblasti revizije, sajber-bezbednosti i IT-ja, i čest je predavač na konferencijama i sličnim skupovima. Za svoj najveći doprinos, u profesionalnom delu, smatra mentorski rad i razvoj kadrova.

Tema: Snalaženje u šumi standarda, okvira, regulative… – GRC alati

Laur LeBlanc

IIA Global

Laura LeBlanc is Senior Director – Internal Audit Foundation at the Institute of Internal Auditors (IIA). Laura joined The IIA in 2021 and leads the day-to-day operations of the Internal Audit Foundation. Responsibilities include foundation governance; fund development; research ideation/scoping; academic relations, awards, and grants; and strategic relationship building. Key areas of focus for research include the internal audit talent pipeline, risk management, and the impact of emerging technologies and macro trends on the profession.

Before joining the IIA, Laura led product strategy and new product development for management accountants at the Association of International Certified Professional Accountants. She focused on the future of the finance profession and created CPE courses and certificate programs to upskill and reskill accounting and finance professionals. Laura served as the staff development lead for COSO certificate programs on internal control and enterprise risk management.

Laura earned her Bachelor's and Master’s degrees in English from North Carolina State University. After living in the Raleigh, NC, area for 20 years, Laura recently relocated with her family to Sanford, FL, where she loves weekend visits to Disney World and volunteering as a co-leader for her daughter’s Girl Scout troop.

Tema: Internal Audit: Vision 2035 – Creating Our Future Together

MSc, Jelka Blejec

Insurance supervisor, AZN

Master of sc. degree in economics and postgradual specialization in business audit, both achieved at University in Ljubljana. Having approximately 10 years working experience as an external statutory auditor and 5 years as an internal auditor. Since 2012 employed at AZN as an insurance supervisor

Tema: Supervisory expectations of internal audit in the insurance business

Metka Sedej, FCCA

Insurance Supervision Agency Slovenia

Currently working in the supervisor department of Insurance Supervision Agency Slovenia. Previously she worked in external audit as a certified auditor and has also experience in internal audit.

Tema: Supervisory expectations of internal audit in the insurance business

Sanja Suman

IIA Hrvatska

Tema: Moralne dileme internog revizora u lošoj korporativnoj kulturi - ustati ili odustati

Biljana Sekulovska, CIA, CFCS

IIA Severna Makedonija

Tema: Key point for Quality Assessment and Improvement of IAD Function

prof. dr Vesna Damnjanović

Redovni profesor, Fakultet organizacionih nauka

Redovni profesor dr Vesna Damnjanović diplomirala je i doktorirala na Fakultetu organizacionih nauka, na odseku za Menadžment, gde je i zaposlena kao profesor na Katedri za marketing menadžment i odnose s javnošću. Završila je i specijalizaciju za strateški marketing menadžment u praksi na Chartered Institute of Marketing u Velikoj Britaniji. Rukovodilac je Centra za poslovne studije slučaja na FON-u i direktor svetskog takmičenja u rešavanju studije slučaja Business Belgrade International Case Competition – www.bbicc.org koje je među top 10 takmičenja u celom svetu. Poseduje višegodišnje konsultantsko iskustvo u edukaciji i izradi projekata domaćih i inostranih kompanija u Srbiji i regionu Bila je mentor studenata FON-a koji su pobeđivali na takmičenjima za rešavanje studije slučaja na lokalnom, nacionalnom i svetskom nivou. Održala je gostujuća predavanja u Makedoniji, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Turskoj, Norveškoj, Austriji, Hong Kongu, Bejrutu, Rusiji, Tajlandu i Litvaniji. Dobitnik je nagrade za Razvoj i promociju liderstva među mladima od Srpske asocijacije menadžera, Svetosavske nagrade u 2018. godini i Razvoj job-ready studenata od strane AFA u 2022.godini.

Tema: Self & Team marketing u oblasti interne revizije: interna i eksterna perspektiva

prof. dr Miloš Milosavljević

Vanredni profesor, Fakultet organizacionih nauka

Dr Miloš Milosavljević je vanredni profesor na Fakultetu organizacionih nauka – Univerziteta u Beogradu. Diplomirao je Računovodsto i reviziju na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, a master i doktorske studije završio iz oblasti Finansijskog menadžmenta na FON-u. Do sada je objavio više od 100 radova iz istraživačke oblasti finansijski menadžment i računovodstvo, kao i nekoliko udžbenika (Finansijski menadžment, Evaluacija finansijskih performansi, Upravljanje javnim nabavkama). Konsultantsko iskustvo je stekao u brojnim velikim srpskim preduzećima. Član je borda direktora svetskog takmičenja u rešavanju studije slučaja Business Belgrade International Case Competition – www.bbicc.org koje je među top 10 takmičenja u celom svetu. Kao mentor je vodio timove na više desetina takmičenja. Bio je rukovodilac ili ključni ekspert na više međunarodnih projekata pod pokroviteljstvom Evropske komisije, UNDP, USAID, GIZ, WUS, SDC itd.

Tema: Self & Team marketing u oblasti interne revizije: interna i eksterna perspektiva

Vladan Bošković

Psiholog

Kao psiholog, moj rad je temeljen na principima sistemske porodične terapije. Istovremeno, vršim ulogu facilitatora tretmana za mlade iz ranjivih grupa i pružam porodično savetovanje. Sa dugogodišnjim iskustvom kao koordinator i realizator različitih projekata u zajednici, aktivno doprinosim oblasti socijalne zaštite. Moja misija je pružanje podrške pojedincima, porodicama i organizacijama, posebno u pitanjima komunikacije, donošenja odluka i ostvarivanja pozitivnih promena.

Tema: Savladavanje kognitivnih prepreka u internoj reviziji: povezivanje etike i profesionalizma

Dragan Jović

otKOUČi se

https://www.linkedin.com/in/draganjovic/

Tema: Revizija revizora

Spomenka Wurzburger

Centralna jedinica za harmonizaciju

Tema: Planski i regulatorni okvir IFKJ – planovi i mogućnosti

Vule Mizdraković

Univerzitet Singidunum

Tema: Održivost interne revizije u savremenom poslovanju

Agenda konferencije

Preuzmite PDF agendu

12. oktobar 2023

9.30-10.30

Registracija učesnika (kafa i lagani doručak)


10.30-18.00

Predavanja, kafe pauze i ručak


Od 20.15

Svečana večera


13. oktobar 2023.

09.00-14:30

Predavanja, kafe pauze i ručak


Kotizacija za učešće

Kotizacija podrazumeva učešće na konferenciji, osveženje za vreme pauza, ručak oba dana, i koktel večeru prvog dana uz prigodnu muziku.


ZA UČESNIKE IZ SRBIJE

Prijave do

30.09.2023.

Cena za UIRS članove
26,000

Cena za ostale
31.000

Prijave posle

01.10.2023.

Cena za UIRS članove
28.000

Cena za ostale
33.000

Prijave posle

Cena za UIRS članove

Cena za ostale

ZA UČESNIKE IZ INOSTRANSTVA

Prijave do

06.10.2023.

Cena za IIA članove
250EUR

Cena za ostale
300EUR

Cena za IIA članove

Cena za ostale

Za članove iz Srbije:

Cena za UIRS članove 26.000 dinara za uplate do 30.09.2023, od 01.10.2023. 28.000 dinara

Za organizacije koje prijavljuju više od dva (2) člana, iznos kotizacije za trećeg i svakog sledećeg člana je 24.000 dinara po osobi pri čemu se obračun prvo vrši za prijave osoba koje nisu članovi.

Za učesnike koji nisu članovi Udruženja internih revizora Srbije 33.000 dinara

Cena za prijave lica koja nisu članovi UIRS a dolaze iz partnerskih organizacija je 30.000 dinara.

 

Za učesnike iz inostranstva:

Za članove IIA-a iz inostranstva 250 eura po osobi uključujući i poreze

Cena za ostale 300 eura po osobi

Prijave i uplate kotizacije:

Prilikom popunjavanja prijave navedete obavezno vaš broj GAN-a koji se vodi kod Global IIA (ukoliko imate isti).

Prijave se primaju do 06.10.2023, a uplate je potrebno da izvršite najkasnije do 09.10.2023.

Hotel Zlatibor Mountain Resort & Spa

Smeštaj za vreme Konferencije

Učesnici Konferencije mogu rezervisti smeštaj u hotelu Zlatibor Mountain Resort & Spa na Zlatiboru, https://www.hotelzlatibor-resort.com/ direktnim kontaktom na imejl adresu info@hotelzlatibor-resort.com  Napominjemo da prilikom rezervacije smeštaja preko Hotela, u naslovu e-maila navedete „UIRS“ kako biste ostvarili dogovoreni popust. Popust je moguće ostvariti za prijave do 01.10.2023.

Parking

Prilikom planiranja vašeg dolaska na Konferenciju imajte u vidu da se plaća dnevni parking za garažu Hotela u kojem se održava Konferencija. Gosti hotela ne plaćaju usluge parkiranja.

Cena parkiranja iznosi 10 eura dnevno.

Prijava za konferenciju


    INFORMACIJE NEOPHODNE ZA KREIRANJE PREDRAČUNA/RAČUNA ZA PLAĆANJE

    NAPOMENA: U napomeni navesti za koja lica se plaća pristup događaju(ime i prezime, e-pošta za kontakt, obavezan GAN broj za članove UIRS):



      INFORMACIJE NEOPHODNE ZA KREIRANJE PREDRAČUNA/RAČUNA ZA PLAĆANJE

      NAPOMENA: U napomeni navesti za koja lica se plaća pristup događaju(ime i prezime, e-pošta za kontakt, obavezan GAN broj za članove UIRS):



        INFORMACIJE NEOPHODNE ZA KREIRANJE PREDRAČUNA/RAČUNA ZA PLAĆANJE

        NAPOMENA: U napomeni navesti za koja lica se plaća pristup događaju(ime i prezime, e-pošta za kontakt, obavezan GAN broj za članove UIRS):



          INFORMACIJE NEOPHODNE ZA KREIRANJE PREDRAČUNA/RAČUNA ZA PLAĆANJE

          NAPOMENA: U napomeni navesti za koja lica se plaća pristup događaju(ime i prezime, e-pošta za kontakt, obavezan GAN broj za članove UIRS):


          Odbori konferencije

          Programski odbor XI Konferencije
          Jadranka Korać, CIA, predsednik
          Marija Banović, CIA, član
          Olivera Radović, Ovlašćeni interni revizor u javnom sektoru, član
          Marija Đorđević, KOR, član

           

          Organizacioni odbor XI Konferencije
          Marija Đorđević, KOR, predsednik
          Jelena Runić, CIA, CRMA, član
          Miklica Veselinović, CIA, član
          Mladen Kandić, CIA, CISA, član

           

          up