Najava događaja

DRUGA REGIONALNA KONFERENCIJA INTERNIH REVIZORA

18. i 19. oktobar 2018.

Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad, Trg Dositeja Obradovića 6

„Izazovi interne revizije, liderstvo, kultura i nezavisnost interne revizije“

 

 

 

Poštovane koleginice i kolege,

Pozivamo Vas na Drugu Regionalnu konferenciju internih revizora koju Udruženje internih revizora Srbije organizuje uz podršku projekta „Unapređenje revizije na lokalnom nivou za efikasnije upravljaanje javnim finansijama“ koji sprovode Državna revizorska institucija i Program ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) uz podršku Švajcarske Vlade.

Konferencija se organizuje i uz podršku Fakulteta tehničkih nauka iz Novog Sada, a u saradnji sa Udruženjem internih revizora BiH i Hrvatskim institutom internih revizora, Tema ovogodišnje konferencije je: „Izazovi interne revizije, liderstvo, kultura i nezavisnost interne revizije“. Konferencija će se održati 18. i 19. oktobra 2018. godine u svečanoj sali Fakulteta tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu.

 

Prva Regionalna konferencija ova tri instituta pod nazivom „Interna revizija u javnom sektoru“ održana je prošle godine u Banja Luci u Bosni i Hercegovini, čiji je organizator bilo Udruženje internih revizora BiH.

 

Značaj pitanja liderstva, kulture i nezavisnosti interne revizije ogleda se u činjenici da su to odlike interne revizije i internih revizora koje dodaju značajnu vrednost organizaciji. Iskustvo pokazuje da proaktivan pristup internih revizora zahteva kontinuirano sticanje novih znanja koja su korisna za dostizanje ciljeva organizacije. Kultura organizacije i revizija kulture govore o odnosu revizija i organizacije, dok je nezavisnost internih revizora ključan činilac objektivnog i nepristrasnog zaključivanja.

 

Cilj ove konferencije je da ukaže na izazove koji su povezani i koji prate ova pitanja. Ovi izazovi uobičajeno su veći u javnom sektoru, kako zbog toga što ciljevi javnih organizacija nisu usmereni na stvaranje profita, tako i zbog njihove velike izloženosti očima javnosti i odgovornosti društvu u celini. U tom smislu, najveći broj predavača dolazi iz javnog sektora. Ipak, jedan broj pitanja ima istu važnost i za privatni i za javni sektor, jer je, bez obzira na razlike u delatnosti, koncept interne revizije svuda isti. Predavači na konferenciji su lideri interne revizije iz Srbije, Hrvatske i Bosne i Hercegovine.

 

Regionalna konferencija internih revizora pruža velike mogućnost za sklapanje novih poznanstava sa kolegama koji rade na istim ili sličnim poslovima u drugačijim okolnostima i razmenu iskustava sa internim revizorima iz zemalja u okruženju.

 

Ovo je takođe i dobra prilika da prošetate kroz najlepši univerzitski centar u našoj zemlji, glavnim ulicama Novog Sada koji je izabran za Evropsku prestonicu kulture 2021. i uživate u prijatnom okruženju sa pogledom na Dunav i Petrovaradinsku tvrđavu.

 

Kompletne informacije o konferenciji, teme, predavače i agendu možete preuzeti u flajeru na dnu ove strane.

 

S poštovanjem,

Dr Jozefina Beke Trivunac, CIA

Predsednik UIRS

 

 

KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE NA KONFERENCIJI

 

Kotizacija podrazumeva učešće na konferenciji, osveženje za vreme pauza, ručak prvog dana i događaj zajedničkog druženja.

1. Za učesnike iz Srbije

  • Članovi UIRS 12.000,00 dinara
  • Ostali 14.000,00 dinara

2. Za učesnike iz inostranstva EUR 120

3. Za učesnike iz Bosne i Hercegovine: Organizacija učešća i prijavljivanje preko Udruženja internih revizora BiH. Zainterseovani iz BiH koji žele da dođu organizovano, sve informacije mogu dobiti kontaktirajući:

info@interni-revizori.info ili jasmina.spahic@interni-revizori.info

 

 

PRIJAVE I UPLATE KOTIZACIJE

 

Prijave se popunjavaju elektronski na sajtu www.uirs.rs Prijava se nalazi na dnu strane gde je objavljena informacija o konferenciji. Molimo vas da prilikom popunjavanja prijave u polju napomena navedete da li ćete prisustvovati zajedničkom događaju. Plaćanje se vrši na osnovu predračuna koji se dostavlja putem imejla. Po uplati UIRS dostavlja original račun.

Krajnji rok za uplatu kotizacije je 16.10.2018.

 

OTKAZ I POVRAĆAJ KOTIZACIJE

 

Povraćaj uplaćene kotizacije moguće je odobriti po opravdanom pismenom zahtevu poslatom na e-mail adresu vukovic.mira@mts.rs najkasnije do 11.10.2018.

Dodatne informacije mogu se dobiti na adresi kancelarija@uirs.rs ili vukovic.mira@mts.rs ili na telefon
+381 65 205 34 52.

 

SMEŠTAJ ZA UČESNIKE KONFERENCIJE

 

Hotel „PUTNIK“, Novi Sad, ul. Ilije Ognjanovića 24 (centar Novog Sada, 1,2 km udaljen od mesta održavanja konferencije, 16-20 minuta hoda)

Tel: +381 (0) 21 6615 555, +381 (0) 21 452 652

E-mejl:info@hotelputnik.rs  Web: www.hotelputnik.rs

Napomena: Smeštajni kapacititeti hotela Putnik su već skoro popunjeni, rezervacijom soba učesnika iz BiH i rezervacijom soba za predavače konferencije. U vreme održavanja naše konferencije u Novom Sadu se održava neki događaj i hotelski kapaciteti su prilično popunjeni. Ako imate nameru da dođete na konferenciju potrebno je da odmah potražite smeštaj u nekom od hotela u Novom Sadu.

 

RASPORED ODRŽAVANJA KONFERENCIJE

18.i 19. oktobar 2018.

Fakultet Tehničkih nauka, Novi Sad, Trg Dositeja Obradovića 6, Svečana sala – prizemlje

 

 

Prvi dan – 18. oktobar

09.00 – 10.00 Registracija učesnika
10.00 – 10.40 Početak rada- pozdravna reč
10.40 – 12.00 Prva sesija
12.00 – 12.30 Pauza-kafa
12.30 – 14.30 Okrugli sto
14.30 – 15.30 Ručak
16.00 – 21.00 Zajedničko druženje – izlet-Sremski Karlovci „Med i vino“
Drugi dan – 19. oktobar
09.00 – 11.00 Početak rada, prva sesija
11.00 – 11.30 Pauza-kafa
11.30 – 13.00 Druga sesija
13.00 – 13.30 Pauza-kafa
13.30 – 15.00 Treća sesija
15.00 Kraj konferencije

Učesnici Konferencije, nosioci CIA sertifikata, kao i nosioci lokalnih sertifikata, ostvaruju pravo na 9 bodova  kontinuirane profesionalne edukacije /CPE/. Potvrde o učešću na Konferenciji i ostvarenim bodovima biće poslate svim učesnicima elektronskim putem.

Programski odbor:

  • Mr Milena Milojević, OIR – JS, OIR – KOR, Predsednik
  • Prof. dr Branislav Nerandžić
  • Jovanka Tomanović, CIA, OIR – KOR
  • Dr Emil Živkov, OIR – JS
  • Olivera Radović, OIR – JS
  • Alma Delić, OIR
  • Mr sc. Ljerka Crnković, OIR
  • Prof. dr Jozefina Beke-Trivunac, CIA
  • Ljubinko Stanojević, OIR – JS

Organizacioni odbor

  • Prof. dr Jozefina Beke Trivunac, CIA
  • Mira Vuković, dipl.ek
  • Prof. dr Branislav Nerandžić
  • Dr Emil Živkov, OIR JS
  • Jasmina Mujadin, dipl.ek