Најава догађаја
ДРУГА РЕГИОНАЛНА КОНФЕРЕНЦИЈА ИНТЕРНИХ РЕВИЗОРА
18. и 19. октобар 2018.
Факултет техничких наука, Нови Сад, Трг Доситеја Обрадовића 6
„Изазови интерне ревизије, лидерство, култура и независност интерне ревизије“
Поштоване колегинице и колеге,
Позивамо Вас на Другу Регионалну конференцију интерних ревизора коју Удружење интерних ревизора Србије организује уз подршку пројекта „Унапређење ревизије на локалном нивоу за ефикасније управљаање јавним финансијама“ који спроводе Државна ревизорска институција и Програм уједињених нација за развој (UNDP) уз подршку Швајцарске Владе.
Конференција се организује и уз подршку Факултета техничких наука из Новог Сада, а у сарадњи са Удружењем интерних ревизора БиХ и Хрватским институтом интерних ревизора, Тема овогодишње конференције је: „Изазови интерне ревизије, лидерство, култура и независност интерне ревизије“. Конференција ће се одржати 18. и 19. октобра 2018. године у свечаној сали Факултета техничких наука Универзитета у Новом Саду.
Прва Регионална конференција ова три института под називом „Интерна ревизија у јавном сектору“ одржана је прошле године у Бања Луци у Босни и Херцеговини, чији је организатор било Удружење интерних ревизора БиХ.
Значај питања лидерства, културе и независности интерне ревизије огледа се у чињеници да су то одлике интерне ревизије и интерних ревизора које додају значајну вредност организацији. Искуство показује да проактиван приступ интерних ревизора захтева континуирано стицање нових знања која су корисна за достизање циљева организације. Култура организације и ревизија културе говоре о односу ревизија и организације, док је независност интерних ревизора кључан чинилац објективног и непристрасног закључивања.
Циљ ове конференције је да укаже на изазове који су повезани и који прате ова питања. Ови изазови уобичајено су већи у јавном сектору, како због тога што циљеви јавних организација нису усмерени на стварање профита, тако и због њихове велике изложености очима јавности и одговорности друштву у целини. У том смислу, највећи број предавача долази из јавног сектора. Ипак, један број питања има исту важност и за приватни и за јавни сектор, јер је, без обзира на разлике у делатности, концепт интерне ревизије свуда исти. Предавачи на конференцији су лидери интерне ревизије из Србије, Хрватске и Босне и Херцеговине.
Регионална конференција интерних ревизора пружа велике могућност за склапање нових познанстава са колегама који раде на истим или сличним пословима у другачијим околностима и размену искустава са интерним ревизорима из земаља у окружењу.
Ово је такође и добра прилика да прошетате кроз најлепши универзитски центар у нашој земљи, главним улицама Новог Сада који је изабран за Европску престоницу културе 2021. и уживате у пријатном окружењу са погледом на Дунав и Петроварадинску тврђаву.
Комплетне информације о конференцији, теме, предаваче и агенду можете преузети у флајеру на дну ове стране.
С поштовањем,
Др Јозефина Беке Тривунац, ЦИА
Председник УИРС
КОТИЗАЦИЈА ЗА УЧЕШЋЕ НА КОНФЕРЕНЦИЈИ
Котизација подразумева учешће на конференцији, освежeње за време пауза, ручак првог дана и догађај заједничког дружења.
1. За учеснике из Србије
- Чланови УИРС 12.000,00 динара
- Остали 14.000,00 динара
2. За учеснике из иностранства ЕУР 120
3. За учеснике из Босне и Херцеговине: Организација учешћа и пријављивање преко Удружења интерних ревизора БиХ. Заинтерсеовани из БиХ који желе да дођу организовано, све информације могу добити контактирајући:
info@interni-revizori.info ili jasmina.spahic@interni-revizori.info
ПРИЈАВЕ И УПЛАТЕ КОТИЗАЦИЈЕ
Пријаве се попуњавају електронски на сајту www.uirs.rs Пријава се налази на дну стране где је објављена информација о конференцији. Молимо вас да приликом попуњавања пријаве у пољу напомена наведете да ли ћете присуствовати заједничком догађају. Плаћање се врши на основу предрачуна који се доставља путем имејла. По уплати УИРС доставља оригинал рачун.
Крајњи рок за уплату котизације је 16.10.2018.
ОТКАЗ И ПОВРАЋАЈ КОТИЗАЦИЈЕ
Повраћај уплаћене котизације могуће је одобрити по оправданом писменом захтеву послатом на е-маил адресу vukovic.mira@mts.rs најкасније до 11.10.2018.
Додатне информације могу се добити на адреси kancelarija@uirs.rs или vukovic.mira@mts.rs или на телефон
+381 65 205 34 52.
СМЕШТАЈ ЗА УЧЕСНИКЕ КОНФЕРЕНЦИЈЕ
Хотел „ПУТНИК“, Нови Сад, ул. Илије Огњановића 24 (центар Новог Сада, 1,2 км удаљен од места одржавања конференције, 16-20 минута хода)
Тел: +381 (0) 21 6615 555, +381 (0) 21 452 652
Е-мејл:info@hotelputnik.rs Web: www.hotelputnik.rs
Напомена: Смештајни капацититети хотела Путник су већ скоро попуњени, резервацијом соба учесника из БиХ и резервацијом соба за предаваче конференције. У време одржавања наше конференције у Новом Саду се одржава неки догађај и хотелски капацитети су прилично попуњени. Ако имате намеру да дођете на конференцију потребно је да одмах потражите смештај у неком од хотела у Новом Саду.
РАСПОРЕД ОДРЖАВАЊА КОНФЕРЕНЦИЈЕ
18.и 19. октобар 2018.
Факултет Техничких наука, Нови Сад, Трг Доситеја Обрадовића 6, Свечана сала – приземље
Први дан – 18. октобар
09.00 – 10.00 | Регистрација учесника |
10.00 – 10.40 | Почетак рада- поздравна реч |
10.40 – 12.00 | Прва сесија |
12.00 – 12.30 | Пауза-кафа |
12.30 – 14.30 | Округли сто |
14.30 – 15.30 | Ручак |
16.00 – 21.00 | Заједничко дружење – излет-Сремски Карловци „Мед и вино“ |
Други дан – 19. октобар | |
09.00 – 11.00 | Почетак рада, прва сесија |
11.00 – 11.30 | Пауза-кафа |
11.30 – 13.00 | Друга сесија |
13.00 – 13.30 | Пауза-кафа |
13.30 – 15.00 | Трећа сесија |
15.00 | Крај конференције |
Учесници Конференције, носиоци ЦИА сертификата, као и носиоци локалних сертификата, остварују право на 9 бодова континуиране професионалне едукације /ЦПЕ/. Потврде о учешћу на Конференцији и оствареним бодовима биће послате свим учесницима електронским путем.
Програмски одбор:
- Мр Милена Милојевић, ОИР – ЈС, ОИР – КОР, Председник
- Проф. др Бранислав Неранџић
- Јованка Томановић, ЦИА, ОИР – КОР
- Др Емил Живков, ОИР – ЈС
- Оливера Радовић, ОИР – ЈС
- Алма Делић, ОИР
- Мр сц. Љерка Црнковић, ОИР
- Проф. др Јозефина Беке-Тривунац, ЦИА
- Љубинко Станојевић, ОИР – ЈС
Организациони одбор
- Проф. др Јозефина Беке Тривунац, ЦИА
- Мира Вуковић, дипл.ек
- Проф. др Бранислав Неранџић
- Др Емил Живков, ОИР ЈС
- Јасмина Мујадин, дипл.ек