Позив на конференцију

Поштовани интерни ревизори и пријатељи интерне ревизије

Имамо задовољство да Вас позовемо да учествујете на једанаестој конференцији у организацији Удружења интерних ревизора Србије (УИРС) а која ће се одржати 12-13. октобра 2023. у хотелу Mountain Resort & Spa Zlatibor на Златибору. Тема овогодишње Конференције је „Јака интерне ревизија – кључ оснаживања модерне организације”.

Конференција је намењена интерним ревизорима као и пријатељима и поштоваоцима интерне ревизије, а имаће за циљ да пружи нове увиде и знања о савременим праксама интерне ревизије.

Овогодишња конференција бавиће се актуелним темама попут управљања ризицима, дигиталне трансформације, иновација и аутоматизације, управљање људским ресурсима, као и етичким питањима у ревизији.

Учешће на конференцији је изузетно важно за све који желе да буду у току са савременим праксама у области интерне ревизије и управљања ризицима. Прилика да се чују предавања стручњака из ове области, да се успоставе нове пословне везе, као и да се прошири мрежа пословних контакта су непроцењиве.

Учесници Конференције остварују право на 12 бодова континуиране професионалне едукације /CPE/ од чега један бод из етике.

Позивамо Вас да узмете учешће на Конференцији и да својим присуством допринесете заједничком циљу – унапређењу интерне ревизије у Србији.

С нестрпљењем Вас очекујемо на нашој Конференцији и надамо се да ћете узети учешће како бисмо заједно допринели унапређењу пословне интерне ревизије у Србији.

Агенда и предавачи ће накнадно бити ажурирани.

Срдачан поздрав,

Организациони и програмски одбори Конференције.

 

Предавачи

Jens Motel

ECIIA

Темa: Build and maintain an effective and strong Internal Audit unit

Maciej Piołunowicz

IIA Poland

Maciej has over 15 years of experience as an internal auditor in banks. Since 2010 he has been
the Chief Audit Executive of Polish Development Bank (BGK), the third largest bank in Poland,
where he manages a team of twenty – six auditors.
He is a Vice-Chairman of IIA Poland, where he is responsible, among others, for international
cooperation with other Institutes. He has cooperated with IIA Poland for almost two decades.
He holds the CIA designation.
He is a member of the IIA Standards Board, the 20-person body responsible for developing and
maintaining IIA Standards.
He is a lecturer at post-graduate studies on internal audit at different universities, most notably
at the Warsaw School of Economics (SGH), the most widely known economic university in
Poland and at Łazarski university in Warsaw.
Maciej is an author of articles on internal audit and corporate governance published by leading
Polish newspapers and magazines.
He has had a number of presentations during conferences both in Poland and abroad, including
IIA’s International Conferences in 2021 in Singapore and in 2022 in Chicago, ISACA North
America conference in New Orleans in 2022, AFIIA conference in Ghana in 2023 and at
conferences or webinars in Great Britain, Germany, Ukraine, Nigeria, Uganda, Peru and many
others.

Темa: The new Standards

Lior Segal

IIA Израел

Темa: Audit in the Digital Age: Navigating Transformation's Impact

Горанка Јовановић

ДРИ

Горанка Јовановић рођена је 1963. године. Дипломирала је на Економском факултету у Београду 1987. године. У Државној ревизорској институцији запослена је од 2010. године на месту овлашћени државни ревизор. Пре тога је радила у Министарству финансија у Сектору за контролу и ревизију и Градској управи града Београда.

Темa: Ефикасност успостављања интерне финансијске контроле у јавним предузецима

Јелена Попара,

Директор Функције за интерну ревизију, ризике и интерне контроле НИС а.д. Нови Сад

Јелена Попара, директор Функције за интерну ревизију, ризике и интерне контроле НИС а.д. Нови Сад И председник Комисије за спровођење испита, обуку и континуирано професионално усавршавање у Комори овлашћених интерниех ревизора Србије
Завршила је Економски факултет Универзитета у Београду, на одсеку за финансије, рачуноводство и ревизију, и Мастер академске студије „Инжењерски менаџмент“ на Факултету техничких наука у Новом Саду. Стекла је међународну лиценцу из области рачуноводства и ревизије „АЦЦА“ 2012.године, ЦФА ниво 1, као и звање овлашћеног интерног ревизора које додељује Комора овлашћених интерних ревизора у Београду. У процесу је сертификације на студијама „Master in Computational Finance“ при Рачунарском Факултету у Београду.
Пре доласка у НИС, шест година је радила као консултант у компанији КПМГ Београд. У НИС-у почиње са радом 2010. године, на позицији директора Департмана за планирање, економику и контролу Блока Промет, а од 2013. године обављала је функцију финансијског директора „НИС Петрол“, у Румунији. На место директора Функције за интерну ревизију, ризике и интерне контроле НИС-а именована је у марту 2016. године.
Јелена Попара поседује преко 17 година искуства у екстерној и интерној ревизији, консалтингу, управљању ризицима и интерним контролама, рачуноводству, контролингу као и финансијском извештавању.

Темa: Примена дигиталних алата, анализе података и машинског учења у интерној ревизији

Младен Кандић, CIA, CISA

ИТ ревизор, UniCredit Bank

20 година искуства у банкарском сектору од којих преко 15 година у инттерној ревизији. Последњих 7 година на позицији интерног ревизора за информационе системе.

За више детаља: https://www.linkedin.com/in/mladen-kandic-cisa-cia-31648647/

Темa: Data Analy**s in Internal Audit

Зорана Грковић

BI PRO Consulting

Зорана је дипломирани економиста и сертификовани “data analyst”, страствена за анализу података, моделирање података и чишц́ење и визуелизацију података, са способношц́у да синтетише квантитативне информације и активно комуницира са колегама и клијентима.
Има искуство у идентификацији пословних изазова као могуц́ности да се на најбољи начин искористи извештај за побољшање укупног учинка компаније, а тиме и њене конкурентности кроз скрининг начина рада компаније и манипулације подацима, прављење поузданих мапа података, укупни квалитет података, сугерисање и дефинисање KPI-ја.
Са радошћу развија извештаје са Power BI као алатом из необрађених података и претвара их у веома занимљиве, интерактивне и прилагођене извештаје који ц́е бити ваш ресурс за доношење одлука, такође са могуц́ношц́у да их делите са широком публиком док води рачуна о безбедности података. Поред моје професионалне стране, такође сам страствени кувар у слободно време. Посебно уживам у експериментисању са рецептима и припреми здравих колачића. Ова креативна активност ме инспирише и омогућава ми да усавршавам своје вештине у планирању, припреми и презентацији хране. Верујем да овај хоби наглашава моју посвећеност здравом начину живота и пажњу према детаљима, што се преноси и у мој професионални рад.

Темa: Део који недостаје у вашој дигиталној ревизорској слагалици

Зоран Грковић

BI PRO Consulting

Зоран Грковић је магистрирао на Економском факултету у Београду из области мерџера и аквизиције. Поред тога Зоран је и лиценцирани брокер. Учествовао је као део пројектног тима на највећим пројектима НИЦЕФ-а. Паралелно са редовним послом градио је каријеру тренера предавајући оперативну употребу напредних Excel алата у области финансија. Радно искуство је стицао у Агробанци, Raiffeisen и Piraeus банци и био је део пројектних тимова који су успоставили нове модуларне системе у области ризика. Неки од најважнијих су Модул за управљање каматним ризиком и Модул за управљање девизним ризиком. Од 2015.године консултант је за активности увођења система Пословне интелигенције и радио је на имплементацији BI решења у компанијама из области финансија, осигурања, факторинга, индустрије односно тамо где је неопходно добити из податка информацију а из информације одлуку. Уколико није у свету бројки онда је у свету нота где воли да свира гитару.

Темa: Део који недостаје у вашој дигиталној ревизорској слагалици

Душан Жикић

ISACA

Дугогодишње искуство и експертиза у ревизији информационих система, управљања ИТ-ем, ИТ ризицима и информационом безбедношћу. Искуство је стекао у финансијском сектору, привреди и ИТ-ју, као запослени и као екстерни консултант. Поседује значајан број професионалних сертификата (CISA, CISSP, CRISC, CGEIT, CISM, CFE…). Активно учествује у изради ISACA-иних оквира професионалне праксе, смерница, као и питања за испите за стицање сертификата и обезбеђивање њиховог квалитета. Акредитовани је тренер за курсеве у области ревизије, сајбер-безбедности и ИТ-ја, и чест je предавач на конференцијама и сличним скуповима. За свој највећи допринос, у професионалном делу, сматра менторски рад и развој кадрова.

Темa: Сналажење у шуми стандарда, оквира, регулативе… – GRC алати

Laur LeBlanc

IIA Global

Laura LeBlanc is Senior Director – Internal Audit Foundation at the Institute of Internal Auditors (IIA). Laura joined The IIA in 2021 and leads the day-to-day operations of the Internal Audit Foundation. Responsibilities include foundation governance; fund development; research ideation/scoping; academic relations, awards, and grants; and strategic relationship building. Key areas of focus for research include the internal audit talent pipeline, risk management, and the impact of emerging technologies and macro trends on the profession.

Before joining the IIA, Laura led product strategy and new product development for management accountants at the Association of International Certified Professional Accountants. She focused on the future of the finance profession and created CPE courses and certificate programs to upskill and reskill accounting and finance professionals. Laura served as the staff development lead for COSO certificate programs on internal control and enterprise risk management.

Laura earned her Bachelor's and Master’s degrees in English from North Carolina State University. After living in the Raleigh, NC, area for 20 years, Laura recently relocated with her family to Sanford, FL, where she loves weekend visits to Disney World and volunteering as a co-leader for her daughter’s Girl Scout troop.

Темa: Internal Audit: Vision 2035 – Creating Our Future Together

MSc, Jelka Blejec

Insurance supervisor, AZN

Master of sc. degree in economics and postgradual specialization in business audit, both achieved at University in Ljubljana. Having approximately 10 years working experience as an external statutory auditor and 5 years as an internal auditor. Since 2012 employed at AZN as an insurance supervisor

Темa: Supervisory expectations of internal audit in the insurance business

Metka Sedej, FCCA

Insurance Supervision Agency Slovenia

Currently working in the supervisor department of Insurance Supervision Agency Slovenia. Previously she worked in external audit as a certified auditor and has also experience in internal audit.

Темa: Supervisory expectations of internal audit in the insurance business

Сања Суман

IIA Хрватска

Темa: Моралне дилеме интерног ревизора у лошој корпоративној култури - устати или одустати

Биљана Секуловска, CIA, CFCS

IIA Северна Македонија

Темa: Key point for Quality Assessment and Improvement of IAD Function

проф. др Весна Дамњановић

Редовни професор, Факултет организационих наука

Редовни професор др Весна Дамњановић дипломирала је и докторирала на Факултету организационих наука, на одсеку за Менаџмент, где је и запослена као професор на Катедри за маркетинг менаџмент и односе с јавношћу. Завршила је и специјализацију за стратешки маркетинг менаџмент у пракси на Цхартеред Институте оф Маркетинг у Великој Британији. Руководилац је Центра за пословне студије случаја на ФОН-у и директор светског такмичења у решавању студије случаја Бусинесс Белграде Интернатионал Цасе Цомпетитион – www.ббицц.орг које је међу топ 10 такмичења у целом свету. Поседује вишегодишње консултантско искуство у едукацији и изради пројеката домаћих и иностраних компанија у Србији и региону Била је ментор студената ФОН-а који су побеђивали на такмичењима за решавање студије случаја на локалном, националном и светском нивоу. Одржала је гостујућа предавања у Македонији, Словенији, Хрватској, Босни и Херцеговини, Турској, Норвешкој, Аустрији, Хонг Конгу, Бејруту, Русији, Тајланду и Литванији. Добитник је награде за Развој и промоцију лидерства међу младима од Српске асоцијације менаџера, Светосавске награде у 2018. години и Развој јоб-реадy студената од стране АФА у 2022.години.

Темa: Self & Team маркетинг у области интерне ревизије: интерна и екстерна перспектива

проф. др Милош Милосављевић

Ванредни професор, Факултет организационих наука

Др Милош Милосављевић је ванредни професор на Факултету организационих наука – Универзитета у Београду. Дипломирао је Рачуноводсто и ревизију на Економском факултету у Београду, а мастер и докторске студије завршио из области Финансијског менаџмента на ФОН-у. До сада је објавио више од 100 радова из истраживачке области финансијски менаџмент и рачуноводство, као и неколико уџбеника (Финансијски менаџмент, Евалуација финансијских перформанси, Управљање јавним набавкама). Консултантско искуство је стекао у бројним великим српским предузећима. Члан је борда директора светског такмичења у решавању студије случаја Business Belgrade International Case Competition – www.bbicc.org које је међу топ 10 такмичења у целом свету. Као ментор је водио тимове на више десетина такмичења. Био је руководилац или кључни експерт на више међународних пројеката под покровитељством Европске комисије, UNDP, USAID, GIZ, WUS, SDC итд.

Темa: Self & Team маркетинг у области интерне ревизије: интерна и екстерна перспектива

Владан Бошковић

Психолог

Као психолог, мој рад је темељен на принципима системске породичне терапије. Истовремено, вршим улогу фацилитатора третмана за младе из рањивих група и пружам породично саветовање. Са дугогодишњим искуством као координатор и реализатор различитих пројеката у заједници, активно доприносим области социјалне заштите. Моја мисија је пружање подршке појединцима, породицама и организацијама, посебно у питањима комуникације, доношења одлука и остваривања позитивних промена.

Темa: Савладавање когнитивних препрека у интерној ревизији: повезивање етике и професионализма

Драган Јовић

otKOUČi se

https://www.linkedin.com/in/draganjovic/

Темa: Ревизија ревизора

Spomenka Wurzburger

Централна јединица за хармонизацију

Темa: Плански и регулаторни оквир ИФКЈ – планови и могућности

Вуле Миздраковић

Универзитет Сингидунум

Темa: Одрживост интерне ревизије у савременом пословању

Агенда конференције

Преузмите ПДФ агенду

12. октобар 2023

9.30-10.30

Регистрација учесника (кафа и лагани доручак)


10.30-18.00

Предавања, кафе паузе и ручак


Од 20.15

Свечана вечера


13. октобар 2023.

09.00-14:30

Предавања, кафе паузе и ручак


Котизација за учешће

Котизација подразумева учешће на конференцији, освежење за време пауза, ручак оба дана, и коктел вечеру првог дана уз пригодну музику.


ЗА УЧЕСНИКЕ ИЗ СРБИЈЕ

Пријаве до

30.09.2023.

Цена за УИРС чланове
26,000

Цена за остале
31.000

Пријаве после

01.10.2023.

Цена за УИРС чланове
28.000

Цена за остале
33.000

Пријаве после

Цена за УИРС чланове

Цена за остале

ЗА УЧЕСНИКЕ ИЗ ИНОСТРАНСТВА

Пријаве до

06.10.2023.

Цена за ИИА чланове
250ЕУР

Цена за остале
300ЕУР

Цена за ИИА чланове

Цена за остале

За чланове из Србије:

Цена за УИРС чланове 26.000 динара за уплате до 30.09.2023, од 01.10.2023. 28.000 динара

За организације које пријављују више од два (2) члана, износ котизације за трећег и сваког следећег члана је 24.000 динара по особи при чему се обрачун прво врши за пријаве особа које нису чланови.

За учеснике који нису чланови Удружења интерних ревизора Србије 33.000 динара

Цена за пријаве лица која нису чланови УИРС а долазе из партнерских организација је 30.000 динара.

 

За учеснике из иностранства:

За чланове ИИА-а из иностранства 250 еура по особи укључујући и порезе

Цена за остале 300 еура по особи

Пријаве и уплате котизације:

Приликом попуњавања пријаве наведете обавезно ваш број ГАН-а који се води код Глобал IIA (уколико имате исти).

Пријаве се примају до 06.10.2023, а уплате је потребно да извршите најкасније до 09.10.2023.

Хотел Zlatibor Mountain Resort & Spa

Смештај за време Конференције

Учесници Конференције могу резервисти смештај у хотелу Zlatibor Mountain Resort & Spa na Zlatiboru, https://www.hotelzlatibor-resort.com/ директним контактом на имејл адресу info@hotelzlatibor-resort.com  Напомињемо да приликом резервације смештаја преко Хотела, у наслову е-маила наведете “УИРС” како бисте остварили договорени попуст. Попуст је могуће остварити за пријаве до 01.10.2023.

Паркинг

Приликом планирања вашег доласка на Конференцију имајте у виду да се плаћа дневни паркинг за гаражу Хотела у којем се одржава Конференција. Гости хотела не плаћају услуге паркирања.

Цена паркирања износи 10 еура дневно.

Пријава за конференцију


    ИНФОРМАЦИЈЕ НЕОПХОДНЕ ЗА КРЕИРАЊЕ ПРЕДРАЧУНА/РАЧУНА ЗА ПЛАЋАЊЕ

    НАПОМЕНА: У напомени навести за која лица се плаћа приступ догађају(име и презиме, е-пошта за контакт, обавезан ГАН број за чланове УИРС):



      ИНФОРМАЦИЈЕ НЕОПХОДНЕ ЗА КРЕИРАЊЕ ПРЕДРАЧУНА/РАЧУНА ЗА ПЛАЋАЊЕ

      НАПОМЕНА: У напомени навести за која лица се плаћа приступ догађају(име и презиме, е-пошта за контакт, обавезан ГАН број за чланове УИРС):



        ИНФОРМАЦИЈЕ НЕОПХОДНЕ ЗА КРЕИРАЊЕ ПРЕДРАЧУНА/РАЧУНА ЗА ПЛАЋАЊЕ

        НАПОМЕНА: У напомени навести за која лица се плаћа приступ догађају(име и презиме, е-пошта за контакт, обавезан ГАН број за чланове УИРС):



          ИНФОРМАЦИЈЕ НЕОПХОДНЕ ЗА КРЕИРАЊЕ ПРЕДРАЧУНА/РАЧУНА ЗА ПЛАЋАЊЕ

          НАПОМЕНА: У напомени навести за која лица се плаћа приступ догађају(име и презиме, е-пошта за контакт, обавезан ГАН број за чланове УИРС):


          Одбори конференције

          Програмски одбор XI Конференције
          Јадранка Кораћ, CIA, председник
          Марија Бановић, CIA, члан
          Оливера Радовић, Овлашћени интерни ревизор у јавном сектору, члан
          Марија Ђорђевић, КОР, члан

           

          Организациони одбор XI Конференције
          Марија Ђорђевић, КОР, председник
          Јелена Рунић, CIA, ЦРМА, члан
          Миклица Веселиновић, CIA, члан
          Младен Кандић, CIA, CISA, члан

           

          up