Najava događaja

Veština komuniciranja za revizore

07. i 08. oktobar 2021.

Hotel Konstantin Veliki, Ulica 27. Marta 12, Beograd

O kursu

Dve od deset osnovnih kompetencija internih revizora navedene u „Okviru kompentenicija“ odnose se na komunikaciju: i to na komunikaciju koja ostavlja utisak i na sposobnost internog revizora za ubeđivanje i saradnju: što znači na sposobnost da ubeđuje i motiviše druge kroz saradnju i zajedničko delovanje. Ove kompetencije potrebne su internim revizorima kako bi bili u stanju da obavljaju poslove interne revizije i da upravljaju unapređivanjima i inovacijama u organizaciji. Ovaj kurs usmeren je na znanja i veštine koje su potrebne za sticanje ovih kompetencija.

Ciljevi kursa

Jačanje komunikacionih i pregovaračkih sposobnosti internih revizora kao jedne od najvažnijih kompetencij za ovu profesiju. Razvijanje veštine uspostavljanja pozitivnih odnosa i poverenja sa partnerima u poslu, razvijanje sposobnosti jasnog i preciznog izražavanja, vođenja intervjua i tumačenja signala neverbalne komunikacije.

Ciljna grupa

Rukovodioci i zaposleni u internoj reviziji, kao i druga lica kojima je pružanje savetodavnih usluga i pregovaranje sastavni deo poslovnih procesa i koji žele da usavrše te veštine, kako bi uspešnije obavljali svoj posao.

Način rada

Prezentacija, interakcija, grupni rad, vežbe, studije slučaja uz video snimanje.

Materijal za rad će biti blagovremeno dostavljen polaznicima.


Sadržaj kursa

Prvi dan

  • Upoznavanje i očekivanja, značaj komunikacionih veština za profesiju interni revizor – 1 čas
  • Najčešći komunikacioni problemi koji nastaju u obavljanju posla internog revizora – 1 čas (grupni rad)
  • Komunikacioni proces i prepreke u komuniciranju – 2 časa
  • Zakazivanje, organizovanje i vođenje sastanka, kontrola vremena – 1 čas
  • Priprema intervjua i razvijanje međusobnog poverenja partnera u reviziji – 1 čas

Drugi dan

  • Neverbalna komunikacija i sposobnost čitanja znakova – 1 čas
  • Veština prezentacije, korišćenje reči, slike i zvuka – 2 časa
  • Prilagođavanje komunikacije tipovima ljudi, komunikacija sa “nezgodnim” ljudima – 1 čas
  • Upravljanje konfliktima – 1 čas
  • Proces pregovaranja– 1 čas

Podaci o kursu

Šifra kursa: 2110

Trajanje kursa: 2 dana  (od 09 do 15 časova)

Broj sati KPE koje kurs donosi: 12

Nivo kursa: Napredni

Nivo znanja: Primena znanja

Termin: 7. i 8. oktobar 2021. godine

 


Voditelji i treneri

 

 

 

 

Prof. dr Živka Pržulj, redovni profesor na na predmetima: Organizaciono ponašanje, menadžment ljudskih resursa i poslovna etika. Učestvovala je na projektima i održala veliki broj profesionalnih kurseva i obuka iz oblasti razvoja ljudskih resursa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doc. dr Snežana Videnović, predavač na predmetima Upravljanje ljudskim resursima i Poslovna etika. Ima dugogodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u upravljanju ljudskim resursima u kompanijama. Poslovni i razvojni kouč. Trener i konsultant https://uplife.rs/

 

 


KOTIZACIJA:

Članovi UIRS                        24.000,00 RSD

Ostali                                       26.000,00 RSD

Uplate iz inostranstva      240 EUR

 

Napomena:

U slučaju da zbog epidemiološke situacije događaj nije moguće održati u navedenom terminu, isti će biti odložen za neki drugi termin, o tome ćete biti naknadno obavešteni.


Dodatak: Iz Globalnog okvira kompetentncija internih revizora
(Videti ZBIRKU SMERNIIICE INTERNE REVIZIJE MOPP * STANOVIŠTA * MODELI)

 

Komunikacija

Revizor Menadžer Izvršni rukovodilac revizije
1. Obezbeđuje poverenje drugih kroz pozitivno korišćenje komunikacije X X X
2. Podstiče otvorenu komunikaciju X X X
3. Pokazuje poštovanje prema drugima i prilagođava poruke kako bi odgovorile na potrebe ciljne publike X X X
4. Organizuje i izražava ideje jasno i sa sigurnošću kako bi uticale na druge X X X
5. Izdvaja ključne informacije iz različitih izvora kako bi potkrepio komunikaciju X X X
6. Bira odgovarajuće oblike komunikacije (verbalne , neverbalne, vizuelne, pisane) i medija (licem u lice, elektronski, pisano) X X X
7. Pravilno koristi jezička pravila (pravopis, znakove interpunkcije, gramatiku , itd) X X X
8. Aktivno sluša, postavlja pitanja kada je potrebno da potvrdi svoje razumevanje X X X
9. Traži povratne informacije od prisutnih kako bi procenio efikasnost komunikacije X X X
10. Predviđa reakcije na komunikaciju i planira odgovore unapred X X X
11. Profesionalno i samouvereno razmatra revizorske nalaze i njihov uticaj, sa odgovarajućim nivoima u organizaciji X X X
12. Tumači i koristi govor tela da pojača komunikaciju X X X
13. Koristi grafičke metode kako bi objasnio procese i druge složene informacije X X X
14. Pruža informacije na strukturiran način kako bi podstakao učenje i razvoj prisutnih X X X
15. Primenjuje odgovarajuće veštine komunikacije u razgovorima X X X

 

 

 

Moć ubeđivanja i saradnja

Revizor Menadžer Izvršni rukovodilac revizije
1. Podržava uslužno orijentisan stav X X X
2. Predviđa i računa na uticaj sopstvenih veština međuljudskih odnosa kada komunicira sa drugima i izgrađuje te odnose X X X
3. Upravlja sukobima putem pregovora i rešavanja nesuglasica X X X
4. Uzima u obzir politike organizacije i deluje u skladu sa njima X X X
5. Uravnoteženo koristi diplomatiju i odlučnost u nastupu X
6. Pojednostavljuje i gradi otvorene, konstruktivne odnose sa svim stranama X X X
7. Neguje i gradi efektivna partnerstva sa klijentima revizorskih angažmana u cilju postizanja rezultata X X
8. Neguje i gradi efektivna strateška partnerstva sa ključnim internim i eksternim zainteresovanim pojedincima i grupama u cilju postizanja rezultata X
9. Identifikuje i upravlja potrebama i očekivanjima zainteresovanih strana X X X
10. Sarađuje sa drugima i podstiče druge na saradnju X X X
11. Pokazuje fleksibilnost u teškim situacijama kada je potrebno da savlada otpor, a potom sarađuje sa ljudima na konstruktivan način X X
12. Daje dobar lični primer u pogledu poštovanja, predusretljivosti i saradnje X X X
13. Upravlja putem uticaja, ličnog ubeđenja i osetljivosti pre nego na osnovu pozicije X
14. Održava nezavisnost i objektivnost u svim situacijama X X X
15. Pozitivno utiče na druge, pokazuje kredibilitet i obezbeđuje poštovanje i saradnju X X
16. Prepoznaje sopstvena ograničenja i traži savete i podršku kada je to potrebno X X X
17. Poštuje poverljivost i obezbeđuje očuvanje poverenja drugih strana X X X
18. Koristi niz strategija kako bi obezbedio aktivan konsenzus i podršku X X
19. Učestvuje u potpunosti kao timski igrač X X X
20. Radi na uklanjanju organizacionih barijera i traga za resursima kako bi pomogao timu interne revizije X X X
21. Primenjuje znanje teorije motivacije i grupne dinamike kako bi ohrabrio druge X X X