Позив на конференцију

Поштоване колегинице и колеге,

 

Желимо да вас обавестимо да је Председништво донело одлуку да се 9. конференција УИРС-а одржи уживо, као једнодневни догађај.

 

Конференција ће се одржати у Београду – у хотелу Тулип Ин Путник, дана 15.10.2021.г.

Програмски одбор Конференције, дефинисаће програм конференције, а планирано је да поред предавача из Србије, излагање имају и предавачи из суседних IIA удружења.

 

Догађај ће бити конципиран тако да ће бити довољно времена и за дружење, размену идеја и информација, обнављање старих познанстава и стварање нових.

 

Учесници Конференције остварују право на 6 бодова континуиране професионалне едукације /CPE/. Потврда о учешћу на Конференцији и оствареним бодовима биће послата свим учесницима електронским путем.

 

У случају да због епидемиолошке ситуације догађај није могуће одржати уживо, конференција ће бити одложена за неки други термин, а свакако ће се одржати током 2021. године, где је последње решење да се одржи ОНЛИНЕ, најкасније до 12.12.2021.

 

Срдачан поздрав,

Чланови Председништва УИРС

Предавачи девете конференције

Иван Драгаш

ISACA

Иван Драгаш је групни менаџер информационе сигурности у компанији SR Technics, која се бави поправком и преправком цивилних авиона и мотора.

Иван је дипломирани електроинжењер са искуством у раду са ERP системима, дизајнирању процеса, контролама везаним за информационе системе, трансформацијама ИТ-а, консултантским послом у области информационе сигурности и ИА-а, управљању ризицима, awareness програмима, усклађености и планирању континуитета пословања.

Иван се бавио помагањем компанијама да постигну усклађеност са ISO, SOX i ISAE 3402 стандардима, као и при развоју Система интерних контрола за ИТ и информациону сигурност.
Радио је као интерни и екстерни ИТ ревизор.
Има искуства у различитим индустријама укључујући авио индустрију, телекомуникације, банкарски сектор, сектор осигурања, сектор производње, малопродајне ланце и нафтну индустрију.

Иван је ISACA члан 9 година и поседује CISA и CRISC сертификате, као и сертификате у области ISO27001 и ISO9001. Поседује велико искутво као предавач и презентер у областима информационе сигурности и ИТ контрола.

Темa: "Awareness" контроле и контрола "awareness"-a

др Ива Вуксановић Херцег

Економски факултет Универзитета у Београду

Ива Вуксановић Херцег је ванредни професор на Економском факултету Универзитета у Београду. На основним академским студијама предаје предмете Стратегијски менаџмент и Менаџмент ризика у предузећу, а на академским студијема предмет Стратегијске финансије. Од академске 2020/2021. године држи наставу на међународном програму "Business Management" на предмету "Business & management in a global context" у склопу сарадње са "London School of Economics and Political Sciences". Њена примарна поља интересовања односе се на управљање ризиком, управљање засновано на вредности, дигиталну трансформацију предузећа и Индустрију 4.0, индустријске политике и економику транзиције. Написала је преко 60 радова који се баве поменутим темама. Ива Вуксановћ Херцег је управљављала домаћим и међународним истраживачким пројектима. Гостујући је професор на Економском факултету Свеучилишта у Загребу. Заузима место координатора уређивачког одбора часописа Економика предузећа (Српски часопис за пословну економију и менаџмент). Члан је надзорног одбора Фондације младих талената града Београда. Рецензент је Националног тела за акредитацију и проверу квалитета у високом образовању Србије (НАТ). Аутор је и учесник у реализацији два курса стручног усавршавања наставника, васпитача и стручних сурадника у Србији.

Темa: Утицај пандемије ковида 19 на промену парадигме управљања ризиком

Жарко Мијовић

ММЦ д.о.о.

Жарко Мијовић је партнер у ММЦ д.о.о., Београд, одговоран за планирање, организацију и обављање пројеката.
Поседује преко 20 радног искуства на различитим пословима у једној од највећих ревизорско-консултантских кућа у свету. Члан је AICPA (Америчког института овлашћених јавних рачуновођа) и Коморе овлашћених ревизора Републике Србије (у којој је у два мандата обављао функцију председник Савета КОР).
Дугогодишње искуство господина Мијовића састоји се од обављањa ревизија финансијских институција и предузећа из различитих индустрија, „due diligence“, саветодавним и осталим услугама из финансијског и пословног консалтинга. Своје пројекте је обављао за интернационалне и домаће клијенте из Србије, Црне Горе, Републике Српске, Северне Македоније и других земаља Централне Европе.

Темa: Веза интерне и екстерне ревизије

Марија Ђорђевић

Nelt Co doo

Марија Ђорђевић, запослена у компанији Нелт Цо доо на позицији специјалиста интерне контроле и ревизије Нелт Групе. Задужена за обављање ревизија у 16 компанија на 11 тржишта. У области интерне ревизије ради осам година. Овлашћени интерни ревизор у Комори ревизора Србије. Члан Српског огранка Удружења сертификованих истражитеља превара (АЦФЕ Србија). Сертификовани интерни проверивач по захтевима стандарда ИСО 9001:2015. Председник секције за привреду Удружења интерних ревизора Србије. Мастер економиста на Економском факултету Универзитета у Београду и мастер правник на Правном факултету Универзитета у Београду.

Темa: Форензички ревизори у борби проти превара – глобална истраживања и домаћа правна решења

Матеј Драшчек

IIA Словенија

Matej Drašček is chief audit executive for a regional retail bank in Slovenia. In addition to having served as a teaching assistant and guest lecturer for several universities and faculties, he has published numerous professional and scientific international articles on internal audit, human resources, business ethics, and strategic management. Drašček has spoken at domestic and international conferences, presenting new tools and insights in internal audit, strategic management, and ethics. His article with coauthors in Internal Auditor magazine was the most read article of 2019. He won The IIA’s William S. Smith Award for highest score in the CIA exam. He is currently the president of IIA Slovenia. He holds, CIA, CRMA and CFSA.

Темa: To Go One Step Further: The Case for an Audit of Strategy

Др Бојан Костандиновић

Центар за едукацију и развој потенцијала „Имплементација знања”

Др Бојан Костандиновић је доктор економских наука из области стратегијског менаџмента, магистар техничких наука из области индустријског инжењерства и дипломирани инжењер машинства.

Оснивач је и директор Центра за едукацију и развој потенцијала „Имплементација знања”, члан Менсе Србија и Научног савета Менсе Србија.

Партнер је и водећи предавач у Мокрогорској школи менаџмента где предаје на Executive MBA студијама, General Management Program-у, Лидерству и стратегији као и многим другим програмима школе.
Предавач је и ментор на докторским студијама (ДБА) на SSBM – Swiss School of Business and Management у Женеви, Швајцарска.
Десет година је провео на менаџерским позицијама у аутомобилској индустрији у компанијама као што су Mercedes-Benz, Chrysler co, Fiat, FCG, АК Компресор.
Професионалним спортом се бавио 15 година, играо је одбојку у Партизану и Црвеној Звезди, а након тога у иностранству. Био је члан Управног одбора ОК „Црвена Звезда“, члан Удружења одбојкашких клубова прве лиге Србије и Члан Скупштине спортског друштва „Црвена Звезда“. Носилац је плакете „Мој клуб“ коју ОК „Црвена Звезда“ додељује заслужним играчима.
Ожењен је супругом Бојаном са којом има два сина, Рељу и Саву.

Темa: Лидерска трансформација у вртлогу промена 21. века

доц. др сц. Един Глогић

IIA БиХ

Висока школа за финансије и рачуноводство ФИНра Тузла
Факултет пословне економије, Универзитет „ВИТЕЗ“ Витез

Рођен у Словењ Градецу, Словенија 10.04.1980. године. Ожењен је и отац једног дјетета. Служи се енглеским језиком. Доктор је економских наука, докторирао на тему “Ефекти примене рачуноводствених информационих система у функцији повећања квалитета финансијских извјештаја. Овлашћени је ревизор, Сертификовани рачуновођа, Овлашћени интерни ревизор за привреду/ИТ, Судски вештак економске струке и Форензички ревизор.

Професор је на Високој школи за финансије и рачуноводство ФИНра Тузла где изводи наставу на следећим каедрама: Увод у финансијско рачуноводство, Финансијско извештавање, Форензичко рачуноводство и рачуноводствене преваре, Примена управљачког рачуноводства, Напредно управљачко рачуноводство, Примена ИТ у рачуноводству и ревизији, Рачуноводствени стандарди, Пореско рачуноводство, Напредно финансијско извештавање. Доцент на Факултету пословне економије, Универзитет ВИТЕЗ Витез и изводи наставу на предметима Специјална рачуноводства и Ревизија финансијских извештаја. Има велико практично искуство из рачуноводства, ревизије екстерне, интерне и ревизије информационих система, судска вјштачења, анализе пословања и Due diligence анализе.

Власник је и директор друштва ФинТецх д.о.о. које се бави пружањем рачуноводствених и консултантских услуга, чији је примат праћење и стварање достигнућа из подручја финансијског, пореског саветовања, интерне ревизије и рачуноводства кроз стално усавршавање.
Поред ангажмана у настави на високошколским институцијама, обавља функцију директора финансија и рачуноводства Adriatic Group GmbH Аустрија за БиХ, спољњи сарадник – консултант предузећа ФЕБ дд Сарајево у области рачуноводства и фискалних система. Активан предавач на семинарим континуиране професионалне едукације рачуновођа и ревизора у БиХ. У период од 13.03.2018. до 31.5.2019. обављао функцију директора Агенције за развој општине Калесија.

Члан је разних асоцијација из подручја рачуноводства и ревизије, те је председник Одбора за континуирани професионални развој у Савезу рачуновођа, ревизора и финансијских радника ФБиХ. Активан је члан Савеза рачуновођа и ревизора Републике Српске.

Учествовао у великом броју научних и стручних конференција у БиХ и иностранству као предавач. Објавио је преко 70 научних и стручних радова.

Темa: Стање и перспективе интерне ревизије у Босни и Херцеговини

Богдан Гурцевски

IIA Македонија

Богдан Ѓурчевски је главни интерни ревизор у Електранама Македоније, највећој компанији која се бави производњом електричне енергије, и има више од 14 година искуства у интерној ревизији.
Исто тако, поседује радно искуство у области спречавања прања новца, где је као саветник у ФИУ Македонија учествовао у изради брошуре за ову проблематику.
Богдан је доктор економских наука са специјализацијом у области интерне ревизије. Такође, поседује велико искуство као предавач на обукама и семинарима у Македонији, као и на међународним Еволуција интерне ревизије као резултат Ковид пандемијаконференцијама за интерну ревизију. Аутор је више радова у области ревизије, контролинга и економије.

Богдан је Овлашћени интерни ревизор CIPFA, и сертификовани судски вештак.

Темa: Еволуција интерне ревизије као резултат Ковид пандемија

Весна Матијашевић

IIA Хрватска

Весна Матијашевић ради на месту директорице Сектора за унутрашњу ревизију у Агенцији за плаћања у пољопривреди, рибарству и руралном развоју задуженој за примену ЕУ пољопривредних фондова у Републици Хрватској. Весна Матијашевић има дугогодишње искуство у јавном сектору, Министарству пољопривреде на пословима везаним за пољопривредну политику и Агенцији за плаћања у пољопривреди. На месту директорице интерне ревизије учествовала је у припреми Републике Хрватске за примену предприступних пољопривредних фондова SAPARD-а и IPARD-а те примени пољопривредних фондова ЕУ (EAFRD и EAFG) након приступања Републике Хрватске Еуропској унији.
Послове руководиоца унутрашње ревизије Весна Матијашевић обавља од 2004. године што је започела током припрема Републике Хрватске у тадашњој SAPARD агенцији у оснивању, наставила у IPARD агенцији те Агенцији за плаћања у пољопривреди након приступања Републике Хрватске Еуропској унији. Овлашћени је унутрашњи ревизор за јавни сектор те је похађала неколико стручних едукација у САД у организацији IIA.
Весна је ангажована на неколико пројеката и TAIEH стручних мисија за пружање консултантске помоћи у Републици Северној Македонији, Републици Србији и Црној Гори. Као презентер учествовала на више конференција Хрватског института интерних ревизора, годишњим семинарима за ревизоре у јавном сектору Републике Хрватске те регионалној конференцији интерних ревизора.

Темa: Мере против превара у оквиру заједничког управљања у спроводјењу ЕУ фондова

Зоран Живојиновић

Министарство финансија, Централна јединица за хармонизацију

Руководилац јединице за праћење квалитета рада интерне ревизије
Министарство финансија, Сектор – Централна јединица за хармонизацију (ЦХУ)
Током рада у Министасрству финансија учествовао сам у припреми прописа у области Интерне финансијске котроле у јавном сектору (ПИФЦ):
- Стратегија развоја Интерне финансијске котроле у јавном сектору 2017. – 2020.
- Стратегија развоја Интерне финансијске котроле у јавном сектору 2009. – 2014.
- Закон о Буџетском систему (део за ПИФЦ)
- Правилник о заједничким критеријумима за организовање и стандардима и методолошким упутствима за поступање и извештавање интерне ревизије у јавном сектору
- Правилник о заједничким критеријумима и стандардима за успостављање, функционисање и извештавање о систему финансијског управљања и контроле у јавном сектору
- Правилник о условима и поступку полагања испита за стицање звања овлашћени интерни ревизор у јавном сектору
- Правилник о стручном усавршавању интерних ревизора у јавном сектору
- Приручник за интерне ревизоре у јавном сектору
- Приручник за финансијско управљање и контролу у јавном сектору

Од 2015. сам члан преговарачког тима Републике Србије за Преговарачко погавље 32 ,,Финансијски надзор’’.
Од 2007. године обављам теоријску и практичну обуку полазника за стицање звања овлашћени интерни ревизор у јавном сектору.
Од 1997. до 2004. Обављао сам послове буџетског инспектора.
Од 2004. До 2009. Обављао сам послове интерне ревизије у јавном сектору РС.
Од 2011. године предатавник сам Републике Србије у асоцијацији Public Expenditure Management Peer Assisted Learning Network (PEMPAL) коју је основала Сведска банка (World Bank).

Темa: Специфичности процеса екстерне оцене квалитета интерне ревизије у јавном сектору

Прогам конференције

Преузмите ПДФ агенду


Котизација за учешће

Котизација подразумева учешће на конференцији, освежење за време пауза и ручак.


ЗА УЧЕСНИКЕ ИЗ СРБИЈЕ

Уплате до

15.10.2021.

Цена за УИРС чланове
12.000

Цена за остале
14.000

Цена за УИРС чланове

Цена за остале

Цена за УИРС чланове

Цена за остале

ЗА УЧЕСНИКЕ ИЗ ИНОСТРАНСТВА

Уплате до

15.10.2021

Цена за ИИА чланове
125ЕУР

Цена за остале
145ЕУР

Цена за ИИА чланове

Цена за остале

Пријаве и уплате котизације

Молимо Вас да приликом попуњавања пријаве наведете обавезно ваш број ГАН-а који се води код Глобал IIA (уколико имате исти).

Пријаве се примају од 03.09.2021., а уплате је потребно да извршите најкасније до 15.10.2021.

 

Чланови који су извршили уплате за Конференцију 2020. године, а нису тражили повраћај средстава, могу искористити тај новац на име учешћа на овој конференцији (Конференција 2021), а остатак новца могу искористити за друге догађаје које ће УИРС организовати или захтевати повраћај средстава.

Можете се пријавити на дну ове стране.

Хотел Тулип Ин Путник

Учесници Конференције могу резервисти смештај у хотелу директним контактом при чему могу да остваре право на посебне цене одобрене за учеснике конференције.

Остале информације

Коначна агенда биће објављена на сајту УИРС и достављена члановима и пријављеним учесницима електронским путем.

 

Додатне информације могу се добити на адреси kancelarij@uirs.rs или на телефон +381 64 658 712

 

Информације о конференцији ћемо стално допуњавати новим сазнањима, те Вас молимо да пратите наш сајт.

Програмски одбор

  • Јадранка Кораћ, CIA, председник
  • Марија Бановић, CIA
  • Јелена Рунић, CIA, CRMA
  • Оливера Радовић, ОИР-ЈС
  • Младен Кандић, CIA, CISA
up