Najava događaja
Interna revizija – aktivnost koja dodaje vrednost organizacijama javnog sektora
2. – 3. septembar 2019.
HOTEL „PALACE“, BEOGRAD, Topličin Venac 23
O ovom kursu
Program kursa bazira se na višegodišnjem iskustvu predavača i usmeren je na izazove internih revizora u praksi. Interni revizori u javnom sektoru u Republici Srbiji suočeni su sa brojnim problemima. Interaktivne radionice bazirane na praktičnim primerima pružaju mogućnost učesnicima da odgovore izazovima sticanjem odgovarajućih kompetencija i nadogradnjom postojećih znanja i veština. Kurs je namenjen ovlašćenim internim revizorima u javnom sektoru, kao i licima koja su u postupku sertifikacije. Učesnici će putem simulacije revizije na bazi studije slučaja proći kroz sve faze revizorskog angažmana – planiranje, izvođenje i izveštavanje.
Ciljevi kursa
Osnovni cilj kursa je razmena iskustva učesnika radi prepoznavanja novih ideja i pristupa u svakodnevnom radu. Pristup je holistički u kome je interni revizor pre svega profesionalac i deo organizacije u kojoj i za koju svojom aktivnošću dodaje vrednost.
Sadržaj kursa
Učesnici će na samom kursu biti podeljeni u timove od kojih se očekuje da koordinirano daju rešenja zadataka iz studije slučaja. Na dvodnevnom kursu učesnici će dobiti odgovore na pitanja:
– Kako organizovati uspešnu internu reviziju?
– Kako ostvariti dobar ton sa rukovodstvom?
– Koje su najvažnije veštine internog revizora?
– Kako planirati revizije na bazi procene rizika?
– Kako sprovesti internu reviziju?
– Kako formulisati preporuke?
– Kako prezentovati izveštaj rukovodstvu?
– Kako dodati vrednost u ostvarenju ciljeva organizacije?
Podaci o kursu
Šifra kursa: 2100**
Trajanje kursa: 2 dana (od 9-16 časova)
Broj CPE koje kurs donosi: 13
Nivo kursa: osnovni*
Predavači:
Marija Stanković, OIR-JS
Diplomirani ekonomista sa višegodišnjim iskustvom u oblasti računovodstva i interne kontrole u privatnom sektoru. Kao interni revizor u javnom sektoru radi od 2011. godine. Obuku za sticanje zvanja OIR JS prošla je u sklopu projekta Podrška razvoju interne finansijske kontrole u javnom sektoru faza 3 – obavljanjem pilot revizije uz pomoć ključnog eksperta za reviziju EU. Trenutno zaposlena kao samostalni izvršilac interni revizor u Ministarstvu privrede. Član je radne grupe za internu finansijsku kontrolu u javnom sektoru čiji je zadatak praćenje implementacije Akcionog plana Strategije razvoja interne finansijske kontrole u javnom sektoru u Republici Srbiji za period 2017-2020. U 2017. godini prošla je osnovnu radionicu dvogodišnjeg programa obuke za regionalnu izgradnju kapaciteta u javnom sektoru za trenere za internu reviziju IA TOT (Internal Audit Training of Trainers Program), koji organizuje i finansira Svetska banka.
Dalibor Vidaković, OIR-JS, OIR-KOR, OR
Direktor Službe za internu reviziju grada Beograda od 2016. godine. Prethodno stekao osmogodišnje iskustvo u vodećim revizorskim kućama, KPMG, Deloitte, interni revizor u Banca Intesa ad, kontroling menadžer u AU Celsius Plus Beograd. Prošao obuku i stekao sertifikat za formiranje transfernih cena. Učesnik dvogodišnjeg programa obuke za regionalnu izgradnju kapaciteta u javnom sektoru za trenere za internu reviziju IA TOT (Internal Audit Training of Trainers Program), koji organizuje i finansira Svetska banka.
Milena Milojević, OIR-JS, OIR-KOR
Magistar ekonomskih nauka, zamenik direktora Službe za internu reviziju grada Beograda u kojoj je osam godina. Prethodno bila angažovana kao asistent na Fakultetu za trgovinu i bankarstvo. Kao prvi predstavnik Republike Srbije završila specijalistički trening „Performance Audit“, Icisa, Noida India. Zajedno sa Daliborom i Marijom, učesnik je dvogodišnjeg programa obuke za regionalnu izgradnju kapaciteta u javnom sektoru za trenere za internu reviziju IA TOT (Internal Audit Training of Trainers Program). Bavi se metodologijom rada i unapređenjem aktivnosti interne revizije u Službi za internu reviziju. Predsednik je Sekcije za javni sektor UIRS, član Programskog odbora sedme Konferencije UIRS. Predavač na brojnim konferencijama, skupovima, podijumskim diskusijama u zemlji i inostranstvu, iz oblasti interne revizije u javnom sektoru.
KOTIZACIJA:
Članovi UIRS…….23.000,00 RSD
Ostali ……………….26.000,00 RSD
Učesnici iz inostranstva … 220 EUR
PRIJAVE I UPLATE KOTIZACIJE:
Prijava se popunjava elektronski.
Elektronski Obrazac prijave nalazi se na sajtu na dnu ove strane.
U prijavi u polju „vaša poruka“ navesti naziv kursa i šifru kursa ili nešto drugo što smatrate važnim.
Plaćanje se vrši na osnovu predračuna koji se dostavlja elektronskim putem.
Po uplati UIRS će elektronski dostaviti original račun.
Osoba za kontakt: Mira Vuković, e-mail: vukovic.mira@mts.rs ili kancelarija@ uirs.rs
tel. +381 65 205 3452 ili + 381 64 658 7122 (Svetlana Jamandilović).
Krajnji rok za prijavu i uplatu je 29 avgust 2019.
PROGRAM
2. i 3. septembar 2019.
Hotel „Palace“, Beograd, Topličin Venac 23, sala na prvom spratu
Ponedelja 2. septembar
08.00 – 09.00 | Registracija učesnika-kafa dobodošlice |
09.00 – 11.00 | Početak rada-prva sesija |
11.00 – 11.30 | Pauza-kafa |
11.30 – 13.00 | Druga sesija |
13.00 – 14.00 | Pauza-ručak |
14.00 – 16.00 | Treća sesija-Kraj prvog radnog dana |
Utorak 3. septembar
09.00 – 11.00 | Početak rada-prva sesija |
11.00 – 11.30 | Pauza-kafa |
11.30 – 13.00 | Druga sesija |
13.00 – 14.00 | Pauza-ručak |
14.00 – 16.00 | Treća sesija-Kraj kursa |
Učesnici kursa, nosioci „CIA“ kao i ostali, ostvaruju pravo na 13 poena kontinuirane profesionalne edukacije (CPE). Potvrda o učešću na seminaru biće poslate, elektronski, svim učesnicima.
Organizator zadržava pravo na manju izmenu programa u opravdanim slučajevima.