Позив на конференцију

Поштовани интерни ревизори и пријатељи интерне ревизије,

 

Имамо задовољство да Вас позовемо да учествујете на дванаестoј конференцији у организацији Удружења интерних ревизора Србије (УИРС) а која ће се одржати 10. – 11. октобра 2024. у Југословенској кинотеци, Узун Миркова 1, Београд.

Тема овогодишње коференције: „ПОГЛЕД УНАПРЕД: РЕДЕФИНИСАЊЕ ИНТЕРНЕ РЕВИЗИЈЕ ЗА МОДЕРНО ДОБА.

Конференција је намењена интерним ревизорима као и пријатељима и поштоваоцима интерне ревизије, а имаће за циљ да пружи нове увиде и знања о савременим праксама интерне ревизије.

Овогодишња конференција бавиће се актуелним темама попут управљања ризицима, дигиталне трансформације, иновација и аутоматизације, управљање људским ресурсима, као и етичким питањима у ревизији.

Учешће на конференцији је изузетно важно за све који желе да буду у току са савременим праксама у области интерне ревизије и прилика да се чују предавања стручњака, да се успоставе нове пословне везе и да се прошири мрежа пословних контакта.

Учесници Конференције остварују право на 12 бодова континуиране професионалне едукације /CPE/

 

Позивамо Вас да узмете учешће на Конференцији и да својим присуством допринесете заједничком циљу – унапређењу интерне ревизије у Србији.

 

С нестрпљењем Вас очекујемо на нашој Конференцији и надамо се да ћете узети учешће како бисмо заједно допринели унапређењу пословне интерне ревизије у Србији.

 

Агенда и предавачи ће накнадно бити ажурирани.

 

Срдачан поздрав,

 

Организациони и програмски одбори Конференције.

Предавачи

Милица Илић CISA, CISM

Allianz SE

Милица је Head of Group Audit Functional Enablement, функције која обухвата стратешки развој, глобалну методологију, планирање и извештавање, као и програм управљања квалитетом. Пре ове позиције Милица је радила у Управљању континуитета пословања и кризним ситуацијама, Заштити информација и Интерној ревизији у Allianz групи и Народној банци Србије

Темa: Вештачка интелигенција у Интерној ревизији

Наташа Марјановић, CFA

Generali Осигурања Србија

Наташа Марјановић је чланица Извршног одбора Generali Осигурања Србија. Као Chief Distribution Officer одговорна је за укупну дистрибуцију Generali Осигурања Србија и координацију рада Дирекције за интерну продају, Дирекције за екстерну продају и Дирекције за корпоративне клијенте. Истовремено, као Chief Investment Officer одговорна је за управљање средствима у свим Generali компанијама у Србији и Црној Гори. Одговорна је за Акционарско друштво за управљање добровољним пензијским фондом Генерали, Београд чији рад координира и обавља улогу председника Инвестиционог одбора.
Била је запослена у Народној банци Србије у Одељењу за управљање девизним резервама, као и на Економском факултету, као асистент на предмету Теорија цена.

Дипломирала је на Економском факултету Универзитета у Београду, пре рока, са просечном оценом 9,81. Стекла је напризнатију међународну лиценцу у области инвестиционог одлучивања, Chartered Financial Analyst (CFA) америчког CFA Института и прву лиценцу портфолио менаџера коју издаје Комисија за хартије од вредности. Тренутно похађа најистакнутији Leadership program Stanford универзитета.
Рођена 7. децембра 1978. године у Београду. Мајка је две девојчице.

Темa: Интерна ревизија је осигурање

Aleksandra Taseva,CIA, CRMA, CFE, FCCA

IIA Северна Македонија

Aleksandra Taseva has reach experience in internal audit in the banking industry. She is holder of CIA, CRMA, CFE and FCCA certifications and is currently employed as Deputy Manager of the Internal Audit Division of Stopanska Banka AD Skopje, one of the key players in the banking sector in North Macedonia. Devoted to the internal audit profession and its continuous improvement and development, she was involved in the establishment of IIA North Macedonia Chapter (IIA NMC), as well as in organization of the First International Conference of IIA NMC and is active presenter on conferences and trainings in the area of fraud and internal audit. Guided by the mantra that Professional and Personal Growth Heavily Correlate with the Communication Skills, she will do her best on the upcoming Conference to demystify the key to mastering communication in the internal audit world.

Темa: Communication – Everlasting Important Skill in the Internal Audit World

Вања Суботић,

Институт за филозофију Филозофског факултета Универзитета у Београду,

Вања Суботић (1994) ради као научна сарадница на Институту за филозофију Филозофског факултета у Београду. На истом факултету је докторирала 2023. године са дисертацијом из области филозофије вештачке интелигенције, филозофије науке, филозофије когниције и филозофије језика. У оквиру програма Рачунарство у друштвеним наукама при Центру за мултидисциплинарне студије Универзитета у Београду, стекла је другу мастер диплому, поред мастер дипломе из филозофије. Одржала је низ гостујућих предавања у земљи и иностранству из поменутих области, и објавила је 15 научних публикација у националним и међународним часописима. Дугогодишња је сарадница Центра за промоцију науке у Београду и Центра за биоетичке студије у Београду и сертификовани научни комуникатор.

Темa: (Не)заменљиви: Етички изазови употребе технологија у развоју за процењивање ризика

Иван Умељић,

Centar, Центар за промоцију науке, Београд

Иван Умељић (1977) ради у Центру за промоцију науке где обавља послове руководиоца Сектора за издаваштво и главног и одговорног уредника часописа за промоцију науке Елементи. Дипломирао је филозофију на Филозофском факултету Универзитета у Београду. У његово поље интересовања спадају теме из домена филозофије науке, социјалне епистемологије науке, научне комуникације и социјалних истраживања науке и технологије. Од 2020. до 2023. био је национални координатор међународног пројекта TechEthos (Хоризонт 2020), који се бавио етичким и правним
изазовима развијања и примене нових технологија (обрада природног језика, климатски инжењеринг и неуротехнологије). Аутор је и реализатор више обука и радионица за докторанде и истраживаче (Семинар о рецензирању, Како комуницирати савремену науку?), као и акредитованих програма за усавршавање запослених у образовању (Примена мисаоних експеримената у настави,
Примена оксфордских дебата у СТЕМ образовању).

Темa: (Не)заменљиви: Етички изазови употребе технологија у развоју за процењивање ризика

Проф. Др Никола Стефановић

Универзитет Сингидунум

Проф. др Никола Стефановић је редовни професор Универзитета Сингдунум. Студирао је у Сједињеним Америчким Државама, Мексику и Србији, а предавао је на универзитетима у Сједињеним Америчким Државама, југоисточној Европи и југоисточној Азији. Написао је већи број научних радова и монографија у земљи и иностранству из области финансија и инвестиција. Поред тога, радио је као Партнер/Манагинг Дирецтор у водећим глобалним инвестиционим фондовима у којима је стекао оперативно радно искуство широм света, а био је и члан управних одбора више међународних и домаћих компанија.

Темa: Ризици и етичке дилеме интерне ревизије: студија случаја

Марко Величковић

ABB

Моје име је Марко Величковић и рођен сам 01.04.1991. у Београду.
Каријеру сам почео 2013. у компанији PwC, на позицији Сарадника у одељењу ИТ ревизије. Након три године сам прешао у компанију Ball Packaging, на позицију Вишег Сарадника, а недуго затим и Руководиоца за Data Analytics у оквиру регионалног ЕМЕА тима Интерне Ревизије. У марту
2023. сам се преселио у Холандију где се придружујем одељењу Audit Analytics Интерне Ревизије компаније ABB. Од новембра 2024. ћу каријеру наставити у компанији ArcelorMittal, где ћу бити задужен за успостављање Data Analytics тима у оквиру глобалног тима Интерне Ревизије.
Имам више од 10 година искуства у коришћењу алата за прикупљање, анализу и презентацију података као што су ACL, Alteryx, Tableau, PowerBI и Qlik као и вишегодишње искуство у ревизији ERP система SAP ECC и SAP HANA. Такође, у априлу 2024 сам постао Сертификовани Интерни Ревизор (CIA). Члан сам неколико фокус група из области Data Analytics у Интерној Ревизији, међу њима “Data Leaders in Internal Audit“ и “IIA Data Analytics Group“.
У слободно време се рекреативно бавим кошарком, пливањем и шахом. Течно говорим српски, енглески и хебрејски, а имам основно разумевање италијанског и холандског.

Темa: Митови и заблуде о употреби Data Analytics у Интерној Ревизији.

Hans-Peter Lerchner CISA, CIA, CRMA

IIA Global, International Internal Audit Standards Board (IIASB)

Hans-Peter Lerchner has more than 20 years of experience in internal audit and audit management and holds certifications (CIA, CRMA, CISA). He is active volunteer in IIA Austria since 2007 where he is currently serves as Trendscout for the Board of IIA Austria. Since 2013 he also served the profession as volunteer for IIA Global as member of the Professional Issues Committee and Guidance Development Committee. Since 2021 he is member of the International Internal Audit Board (IIASB). As part of his volunteer activities, he is Co-Author of several Practice Guides (Internal Audit and Fraud, Assessing the Risk Management Process, Talent Management). He is speaker and trainer at Conferences and Seminars regarding Internal Audit, IT Audits, IPPF, Establishment of a new Internal Audit Function, Accreditation under EU requirements, Risk Management, Anti-Fraud-Activities, Information Security Audits, etc. Next to his professional activities he serves as national expert in EU Twinning Projects for Internal Audit, Risk Management, IT Audit, Accreditation under EU rules, Fraud.

Темa: The future of Quality with the new Global Internal Audit Standards

Јелена Дрвенџија

Народна банка Србије

Дете новобеоградских Павиљона, посматрач реке, семантичар и старомодни магистар наука.
У Народној банци је више од двадесет година, од тога десет у Кабинету гувернера, а пет у Интерној ревизији где поред вођења ревизија помаже у јасном и језгровитом извештавању.
Аутор је неколико стручних чланака и коаутор актуелног универзитетског уџбеника.

Темa: Пут ка поверењу: Мотиви и изазови

Доц. др Данијела Ракоњац

Руководилац за интерну ревизију у Пореској управи Републике Српске, IIA Босна и Херцеговина

Искуство у области финансија, рачуноводства и ревизије – десет година искуства у финансијама и преко осам година искуства у ревизији јавног сектора Републике Српске. Предавач на семинарима и конференцији за руководиоце јединица за интерну ревизију и интерне ревизоре у јавном сектору Републике Српске и Босне и Херцеговине. Ментор у практичној обуци кандидата у стицању звања Овлаштени интерни ревизор у јавном сектору. Професор (Доцент др.) на факултету. Област интересовања: Ревизија, Финансије и Економија.

Темa: Улога интерне ревизије у унапређењу финансијског управљања и контроле у јавном сектору у ери дигиталне трансформације

Ивана Њaгоjeвић, CIA, CFE, КОR

ACFE

Сертификовани интерни ревизор (CIA, КОR) и Сертификовани истражитељ превара (CFE) од 2011. године, са 16 година искуства стечених у у различитим индустријама у интернационалним компанијама (U.S. Steel, ProCredit Bank, Ball Corporation i Eagle Hills). Њено искуство између осталог укључује и успостављање функције интерне ревизије, саветовање везано за глобалне бизнис пројекте, управљање ризицима, истраживање превара, етику и цомплианце и успостављање и тестирање интерних контрола (укључујући SOX контроле) у више од 25 земаља у региону и свету.
Тренутно ради као Сениор Менаџер Интерне ревизије, у оквиру одељења Интерне ревизије Eagle Hills-a, компаније за улагања и развој некретнина са седиштем у Абу Дабију и управља активностима интерне ревизије у Европи (Београд на води у Србији и BlueSun Hotels & Resorts у Хрватској), као и у другим земљама у оквиру Eagle Hills групе.
Као области интересовања нарочито би истакла унапређење управљања ризицима, процеса и контрола, као и аутоматизације процеса и побољшања ефикасности.


Темa: Улога интерне ревизије у превенцији и детекцији превара

Примож Мариншек

Банка Словеније IIA Словенија

Primož Marinšek has more than 20 years of experience in banking, information technology, information security and internal auditing. He has a master's degree at the Faculty of Economics. In 2015, he obtained the title CISA (Certified Information System Auditor), and in 2021 the title CIA (Certified Internal Auditor). He joined the Bank of Slovenia in 2009, and worked for two years at the European Central Bank in the field of supervision of joint IT projects of the Eurosystem. Since 2017, he has been the director of the Internal Audit Department. He is a member of the Board of Directors of IIA Slovenia, a member of the Committee of Internal Auditors of the European System of Central Banks (where he participates in the working group for the field of good practices) and a member of the European Forum of Internal Auditors of Financial Supervisory Institutions.

Темa: Cooperation between the first and third line

Јелена Даниловић, OIR, овлашћени интерни ревизор у јавном сектору КОР

Јелена Даниловић је мастер инжењер организационих наука и мастер економиста.
Овлашћени је интерни ревизор и члан Комисије за спровођење испита, обуке и континуирано професионално усавршавање за овлашћене интерне ревизоре у Комори овлашћених ревизора Србије.
Овлашћени је интерни ревизор у јавном сектору и заменик члана Комисије за спровођење испита за стицање звања овлашћени интерни ревизор у јавном сектору.
Поседује вишегодишње професионално искуство у јавном сектору на позицији руководиоца јединице за интерну ревизију. Поред тога, била је ангажована и на пројектима, који за циљ имају пружање подршке у јачању интерне финансијске контроле у јавном сектору са посебним освртом на развој и унапређење интерне ревизије у јавном сектору Такође, учествовала је у раду тима за унапређење методологије екстерне оцене квалитета рада интерне ревизије, у организацији Централне јединице за хармонизацију Министарства финансија РС.
Тренутно је ангажована на пројекту „EU Exchange 6“ који се финансира од стране ЕУ и на пројекту „Local Government Finance Reforms III in Serbia Project“ који подржава Влада Швајцарске у циљу пружања стручне подршке у унапређењу интерне ревизије на нивоу јединица локалне самоуправе.
У периоду од 2018. до 2023. године обављала је надзорну функцију над пословањем „Историјског музеја Србије“ као члан Надзорног одбора.

Темa: Консултантске активности

Никола Миљанић ISACA

Никола Миљанић је овлашћени ИТ ревизор,живео је и похађао је гимназију у Пекингу, дипломирао на Мегатренд факултету за пословне студије, где је након тога радио 5 година рада у финансијкој и ИТ ревизији (PWC,KPMG,PKF)
Након тога постаје самосталан ИТ ревизор и консултант за CaswWare апликације, пре преласка у сектор безбедности информација.
Официр за безбедност у МТС банци, анлитичар и архитекта за информациону безбедност у eFrontu\Blackrocku и Stada групи, тренутно у HTEC-у.
Положио испит за овлажћеног ИТ ревизора 2013, члан ISACA Београд удружења од настанка.
Био је задужен за планове наставка пословања као и ISO:27001, SOC2 Type 2 и PCI-DSS сертификације код клијента, као и безбедносна подешавања Аzureе и AWS облака као и разних безбедносних алата и минимума као и препорука за подешавања ИТ система.

Темa: Улога ИТ ревизије у финансијском извештавању

Robert Kollar , CIA ECIIA

Robert Kollar is an economist with more then 30 years of professional experience. He started his career at Deloitte and in Rabobank Hungaria in tax advisory and accounting positions. He worked in various audit management positions in the banking industry including Citibank, KBC Bank and K&H Bank. After spending 25 years in banking internal audit, he moved to the energy sector and since August 2023 he is the Internal Audit Director of MVM Group, the largest electricity and gas service provider in Hungary.
Robert is the board member of the Control Committee of the Association of Hungarian Economists since 2007. He is the board member of IIA Hungary since 2010, and he used to be the President of IIA Hungary between 2012-2018.
Since Octobrer 2020 he is the member of ECIIA Board elected by and representing the IIA Affiliates in Central and Eastern Europe.

Темa: News from Europe

Зоран Живојиновић, Министаство финансија - Централна јединица за хармонизацију

Зоран Живојиновић, дипл. инг електротехнике, више од 25 година ради у Министарству финасија Републике Србије на различитим позицијама. Од 2004. године ради на пословима везаним за развој интерне ревизије у јавном сектору Републике Србије. Члан је тима за преговарачко поглавље 32 - ,,Финансијски надзор“ у процесу притупања ЕУ и Председник комисије за спровођење испита за стицање звања овлашћени интерни ревизор у јавном сектору. Учествовао је у припреми прописа, приручника и методолошких смерница у области интерне ревизије у јавном сектору.

Темa: Екстерно сагледавање квалитета рада ИР у јавном сектору по методи колегијалног прегледа

Горанка Јовановић ДРИ

Горанка Јовановић рођена је 1963. године. Дипломирала је на Економском факултету у Београду 1987. године. У Државној ревизорској институцији запослена је од 2010. године на месту овлашћени државни ревизор. Пре тога је радила у Министарству финансија у Сектору за контролу и ревизију и Градској управи града Београда.

Темa: ДРИ

програм конференције (подложно променама)

Четвртак, 10. октобар 2024.

08.00 - 09.00

РЕГИСТРАЦИЈА УЧЕСНИКА - Кафа добродошлице


09.00 - 09.10

Поздравна реч


09.10 - 11.10

ПЛЕНАРНИ ДЕО I


The future of Quality with the new Global Internal Audit Standards Hans-Peter Lerchner CISA, CIA, CRMA
IIA Global,
International Internal Audit Standards Board (IIASB)
Cooperation between the first and third line Primož Marinšek, CIA, CISA
IIA Словенија
Communication – Everlasting Important Skill in the Internal Audit World Aleksandra Taseva,CIA, CRMA, CFE, FCCA
IIA Северна Македонија
ДРИ Горанка Јовановић,
ДРИ

11.30 - 13.00

ПЛЕНАРНИ ДЕО II


Улога ИТ ревизије у финансијском извештавању Никола Миљанић
ISACA
Митови и заблуде о употреби Data Analytics у Интерној Ревизији Марко Величковић,
ArcelorMittal

13.00 - 14.00

РУЧАК


14.00 - 16.00

ПЛЕНАРНИ ДЕО III


News from Europe Robert Kollar , CIA
ECIIA
Улога интерне ревизије у унапређењу финансијског управљања и контроле у јавном сектору у ери дигиталне трансформације Доц. др Данијела Ракоњац,
Руководилац за интерну ревизију у Пореској управи Републике Српске
IIA Bosna i Hercegovina
Екстерно сагледавање квалитета рада ИР у јавном сектору по методи колегијалног прегледа Зоран Живојиновић
МФ ЦЈХ

20.00 - 24.00

Свечана вечера


Петак,11. октобар 2024.

09.00 - 11.00

ПЛЕНАРНИ ДЕО I


(Не)заменљиви: Етички изазови употребе технологија у развоју за процењивање ризика Вања Суботић,
Институт за филозофију Филозофског факултета Универзитета у Београду,
Иван Умељић,
Центар за промоцију науке, Београд
Ризици и етичке дилеме интерне ревизије: студија случаја Проф. Др Никола Стефановић
Универзитет Сингидунум

11.30 - 13.00

ПЛЕНАРНИ ДЕО II


Вештачка интелигенција у Интерној ревизији Милица Илић, CISA, CISM
Allianz SE
Интерна ревизија је осигурање Наташа Марјановић, CFA
Generali Осигурања Србија

13.00 - 14.00

РУЧАК


14.00 - 16.00

ПЛЕНАРНИ ДЕО III


Пут ка поверењу: Мотиви и изазови Јелена Дрвенџија
Народна банка Србије
Консултантске активности Јелена Даниловић, OIR, овлашћени интерни ревизор у јавном сектору
КОР
Улога интерне ревизије у превенцији и детекцији превара Ивана Њaгоjeвић, CIA, CFA, КОR
ACFE

16.00

Завршна реч конференције


Котизација за учешће

Котизација подразумева учешће на конференцији, освежење за време пауза, ручак оба дана, и вечеру првог дана уз пригодну музику у ресторану Велика Скадарлија, Скадарска 40д, Београд. Позивамо вас да искориотите мпогућност раније пријаве и остварите попуст за котизацију.


ЗА УЧЕСНИКЕ ИЗ СРБИЈЕ

Пријаве до

10.07.2024.

Цена за УИРС чланове
26.000

Цена за остале
31.000

Пријаве до

04.09.2024.

Цена за УИРС чланове
28.000

Цена за остале
33.000

Пријаве после

04.09.2024.

Цена за УИРС чланове
30.000

Цена за остале
35.000

ЗА УЧЕСНИКЕ ИЗ ИНОСТРАНСТВА

Пријаве до

07.10.2024.

Цена за ИИА чланове
250ЕУР

Цена за остале
300ЕУР

Цена за ИИА чланове

Цена за остале

За организације које пријављују више од два (2) члана, износ котизације за трећег и сваког следећег члана се умањује за 2.000 динара по особи при чему се обрачун прво врши за пријаве особа које нису чланови.

Цена за пријаве лица која нису чланови УИРС а долазе из партнерских организација је иста као и цена за чланове УИРС-а.

Приликом попуњавања пријаве наведете обавезно ваш број ГАН-а који се води код Глобал IIA (уколико имате исти).

Пријаве се примају до 04.10.2024., а уплате је потребно да извршите најкасније до 07.10.2024.

Пријава за конференцију


    ИНФОРМАЦИЈЕ НЕОПХОДНЕ ЗА КРЕИРАЊЕ ПРЕДРАЧУНА/РАЧУНА ЗА ПЛАЋАЊЕ

    НАПОМЕНА: У напомени навести за која лица се плаћа приступ догађају(име и презиме, е-пошта за контакт, обавезан ГАН број за чланове УИРС):



      ИНФОРМАЦИЈЕ НЕОПХОДНЕ ЗА КРЕИРАЊЕ ПРЕДРАЧУНА/РАЧУНА ЗА ПЛАЋАЊЕ

      НАПОМЕНА: У напомени навести за која лица се плаћа приступ догађају(име и презиме, е-пошта за контакт, обавезан ГАН број за чланове УИРС):



        ИНФОРМАЦИЈЕ НЕОПХОДНЕ ЗА КРЕИРАЊЕ ПРЕДРАЧУНА/РАЧУНА ЗА ПЛАЋАЊЕ

        НАПОМЕНА: У напомени навести за која лица се плаћа приступ догађају(име и презиме, е-пошта за контакт, обавезан ГАН број за чланове УИРС):



          ИНФОРМАЦИЈЕ НЕОПХОДНЕ ЗА КРЕИРАЊЕ ПРЕДРАЧУНА/РАЧУНА ЗА ПЛАЋАЊЕ

          НАПОМЕНА: У напомени навести за која лица се плаћа приступ догађају(име и презиме, е-пошта за контакт, обавезан ГАН број за чланове УИРС):


          Организациони и програмски одбор

          Организацинио одбор

          Марија Ђорђевић, КОР, председник

          Јелена Рунић, CIA, CRMA, члан

          Милкица Веселиновић, CRMA, КОР, члан

          Владимир Костић, КОР, члан

          Младен Кандић, CIA, CISA, члан

           

          Програмски одбор

          Јадранка Кораћ, CIA, председник

          Марија Бановић, CIA, члан

          Оливера Радовић, Овлашћени интерни ревизор у јавном сектору, члан

          Јелена Рунић, CIA, CRMA, члан

          Младен Кандић, CIA, CISA, члан

          Спонзори

          https://www.nelt.com/
          https://www.nelt.com/
          https://www.cedevita.com/rs
          https://cockta.eu/sr/cockta_u_svetu/
          up