Најава догађаја
„ONLINE“ курс – Сарадња ревизора са „тешким клијентима“
21-22 јануар 2021.
10:00 – 12:00 сати
"ONLINE"
О овом курсу
Обука обухвата анализу неколико најчешћих типова “тешких клијената“ са којима се ревизори сусрећу у свакодневном раду, демонстрацију најчешћих спонтаних реакција ревизора, психолошки савет шта је погрешно у таквим приступима клијенту, предлоге како би било боље приступити, који је најоптималнији приступ за сваки тип “тешког клијента“ и презентацију акционог плана који можете искористити и остварити најбољу могућу сарадњу са “тешким клијентом“ у пракси. Посебан акценат је на разумевању зашто се клијент тако понаша, шта је у основи његовог проблема, како направити емотивну дистанцу и како контролисати своје емоције у сарадњи са њим.
У коју категорију спада ваш тежак клијент: агресивни, неодлучни, лепљиви, уображени, диктаторски расположени, преосетљиви, плашљиви или по нечему другом специфични?
Циљеви курса
Циљ обуке је унапређење социјалне интелигенције ревизора кроз увид у сопствене емоције и емоције клијента, које емоције помажу да се поставите на прави начин и унапредите ваш однос са клијентом, а које су неадекватне и представљају “слабости“ које клијенти лако препознају и користе да би са вама манипулисали. Психолог ће предочити како да препознате удице за манипулацију код себе, којим техникама да их успешно елиминишете и одбраните се на начин који не ескалира конфликт већ унапређује сарадњу са клијентом.
ПРЕДАВАЧ:
Предавач: Сандра Јаконић, психолог НБС Сандра Јаконић је дипломирани психолог и психотерапеут школован из Рационално - емотивно бихејвиоралне психотерапије (РЕБТ) - Алберт Еллис Институте, Неw Yорк и трансакционалне психотерапије (ТА). Психологију је завршила на Филозофском факултету Универзитета у Новом Саду. Едуковала се додатно из анализе индивидуалних потенцијала - Институт фüр Когнитивес Манагемент, Стуттгарт и дубинске психологије и анализе снова. Има више од 13 година радног искуства у пословној психологији у банкарству. Професионални развој у области ХР започела је 2006. године у Банка Интеси, а од 2007. године запослена је у Народној банци Србије. Током своје каријере у Лјудским ресурсима радила је на регрутацији и селекцији кандидата, спровођењу психолошких истраживања на теме из домена ХР, анализи посла и модела компетенција, анализи профила личности, елиминисању блокада и развоју индивидуалних потенцијала менаџера и запослених, саветовању у планирању каријере, водила је софт – скиллс тренинге за менаџере и запослене. |
---|
Подаци о курсу
„ONLINE“ – ZOOM апликација Трајање курса: 2 данa (од 10 до 12 часова) Број ЦПЕ које курс доноси: 4
|
КОТИЗАЦИЈА:
Чланови УИРС…….6.000,00 RSD Остали ……………..8.000,00 RSD Учесници из иностранства … 70 EUR
|
ПРИЈАВЕ И УПЛАТЕ КОТИЗАЦИЈЕ:
Пријавa се попуњава електронски.
Електронски Образац пријаве налази се на сајту на дну ове стране . У пријави у пољу „ваша порука“ навести телефон или електронску адресу рсчуноводства или финсија. Плаћање се врши на основу предрачуна који се доставља електронским путем. По уплати УИРС ће електронски доставити оригинал рачун.
Особа за контакт: Светлана Јамандиловић, е-маил: kancelarija@ uirs.rs
тел. + 381 64 658 7122 или +381 65 205 3452
Крајњи рок за пријаву и уплату је 18. јануар 2021.
Сарадња ревизора са „тешким клијентима“
21-22 јануар 2021. „online“ ПРОГРАМ
Среда, 21 јануар. 2021.
09.50 – 10.00 | Oline регистрација учесника – дободошлица |
10.00 – 11.00 | Почетак рада-прва сесија |
11.00 – 11.05 | Пауза |
11.05 – 12.00 | Друга сесија-крај првог радног дана |
Четвртак, 22 јануар 2021.
09.50 – 10.00 | Oline регистрација учесника – дободошлица |
10.00 – 11.00 | Почетак рада-прва сесија |
11.00 – 11.05 | Пауза |
11.05 – 12.00 | Друга сесија-крај другог радног дана |
Учесници курса, носиоци „ЦИА“ као и остали, остварују право на 4 поена континуиране професионалне едукације (ЦПЕ). Потврда о учешћу на курсу биће послате, електронски, свим учесницима.
Организатор задржава право на мању измену програма у оправданим случајевима.
У наставку можете преузети флајер у ПДФ формату.